25 טיפים לשיווק דיגיטלי נהדר

עיצוב ללא שם - 2021-03-31T154131.525

 

בעל עסק? משווק דיגיטלי מתחיל? ריכזנו בשבילך 25 טיפים מנצחים שיעזרו לך בשיווק הדיגיטלי של העסק.

טיפים לפרסום ברשת החיפוש

 

  1. זהה ופעל לפי הכללים של המדיה בא אתה מפרסם לפני הפעלת מסע הפרסום שלך, שכן לכולם פורמטים שונים במקצת.

 

  1. בצע אופטימיזציה של כתובת האתר המוצגת במודעת החיפוש שלך כך שהיא רלוונטית למוצר או לשירות שאתה מקדם.

 

  1. כלול בכותרות שלך מילות מפתח ממוקדות ושהן תואמות את מילות המפתח מנת להגביר את הסיכוי שהמודעה שלך תופיע במונחים אלה.

 

  1. כתוב הנעה לפעולה למודעות החיפוש שלך המציינות ישירות מה ברצונך שהצרכנים יעשו. לדוגמא "צור קשר לקבלת קורס חינם" או "קבל הנחה של 50%."

 

  1. בעת שימוש בתוסף לחיצה להתקשרות, שקול להשתמש במספר מעקב כדי שתוכל לזהות ולמדוד אילו מודעות מניבות את הביצועים הטובים ביותר.

 

  1. אל תבזבז "תו" על מודעת טקסט על שם העסק שלך. זה כבר צריך להיות בכתובת האתר המותאמת שלך.

 

  1. להשתמש בפיסוק נכון במודעות טקסט.

 

  1. אל תשתמש בקיצורים לא ידועים.

 

טיפים לאתר

 

  1. אם לא עדכנת את האתר שלך מאז 2010, עשה זאת עכשיו. עיצוב נקי ומודרני הוא המפתח בשיווק דיגיטלי, בנוסף הוא מבטיח שתעמוד בשיטות העבודה הטובות ביותר ובתקני האינטרנט של היום.

 

  1. הפוך את האתר שלך לידידותי לנייד! תוצאות מחקר החיפוש המקומי משנת 2014 מצביעות על כך שכמעט 80% מהחיפושים המקומיים בנייד מסתיימים ברכישה. זה קהל גדול שלא כדאי להתעלם ממנו.

 

  1. השלם באופן מדויק את מטא הנתונים של האתר שלך (תגי כותרת, תיאורים, טקסט חלופי וכו '). לא לעשות זאת יכול להשפיע לרעה על הנראות שלך ב- SERP.

 

  1. בלוג עסקי הוא תוספת מנצחת לאתר שלך. זה יכול לעזור להגביר את ה- SEO של האתר שלך, להבדיל אותך מהמתחרים ולהדגים את הידע והמומחיות שלך. זה מצב win-win.

 

  1. על מנת להימצא על ידי צרכנים מקומיים, עליך לבצע אופטימיזציה לאתר שלך במידע מקומי כמו הכתובת שלך ומילות מפתח ממוקדות גיאוגרפיות.

 

 

אופטימיזציה למנועי חיפוש

 

  1. קיום בלוג עסקי אינו חסר תועלת אם אינך יוצר ומקדם תוכן מקורי וניתן לשיתוף באופן קבוע בכדי לסייע בהוכחת הרלוונטיות ולכן מדורג במנועי החיפוש.

 

  1. אפשר לחצני שיתוף בבלוג שלך, כך שקוראים יוכלו לפרסם את התוכן שלך בקלות בדפי המדיה החברתית שלהם ולהביא מבקרים חזרה לאתר שלך.

 

  1. בצע אופטימיזציה לדף Google+ המקומי שלך כדי לעזור לשם העסק, מספר הטלפון, המיקום ואפילו שעות הפתיחה שלך להופיע במפות Google ובתוצאות החיפוש המקומיות של גוגל.

 

  1. כלול מילות מפתח ספציפיות גיאוגרפיות, כגון העיר, השכונה והמיקודים שלך, באתר שלך, בבלוג ואפילו בעותק של מדיה חברתית כדי להופיע בתוצאות החיפוש עבור מונחים אלה.

 

  1. אל תקדם פוסטים בבלוג רק פעם אחת. השתמש בהם מחדש כתמונות, ציטוטים או שאלות מרתקים על מנת ליצור תצוגות נוספות, שיתופים ותורת יחסית.

 

  1. קבלת קישורים נכנסים ממשפיעים ואתרים אחרים שקשורים לתעשייה שכבר ביססו אמינות הם נהדרים לבניית הסמכות שלך ולהוביל ביקורים רבים יותר לאתר שלך.

 

  1. הפעל את Google Authorship כדי לבנות את המותג האישי שלך. על ידי התבססותכם כמומחים בנושא, תוכלו לשתף תוכן משלכם, לייצר עוד שיתופים ולהעלות ביקורים נוספים באתר.

 

  1. מכיוון שסקירות חיוביות מדורגות בתוצאות מנועי החיפוש, צרו ביקורות חיוביות עם דירוג גבוה שיעזרו לשכנע את הצרכנים לבחור את העסק שלכם.

 

  1. לאחר שתקבל ביקורות חיוביות, קדם אותן באתר שלך ובאתרי המדיה החברתית, כך שצרכנים המחפשים עבורך עסקים באתרים חברתיים או בספריות מקומיות יראו את הדברים הגדולים שאחרים אומרים על העסק שלך.

 

  1. תמונות יכולות לעזור לשווק את העסק שלך, והן מדורגות גם במנועי החיפוש. אל תקרא לתמונות שלך "121.jpg", ובמקום זה שם אותן ביתר תיאור, הוסף טקסט חלופי או כיתוב באתר שלך כדי לעזור לתמונות להופיע בתוצאות החיפוש.

 

מדיה חברתית

 

  1. תחשוב, סקר ובדוק שוב לפני שתפרסם הודעה או תגובה. היכולת לצלם צילומי מסך בקלות מקשה על החזרת טעות ברשתות החברתיות.

 

  1. מכיוון שהעובדים והמשווקים שלך מייצגים גם את המותג שלך, הם חייבם לדעת את מדיניות מדיה חברתית המאפשרת להם לכל הפחות לשתף מידע פנימי.

 

לעוד טיפים ועדכונים, עשו לעמוד שלנו בפייסבוק "לייק" ע"י ליחיצה כאן

מאמרים נוספים

הצהרת נגישות

חברת MY-Marketing רואה חשיבות רבה בהנגשת אתר האינטרנט שלה לכלל הציבור, כולל אנשים עם מוגבלויות. אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לוודא שהאתר יהיה נגיש, ידידותי ונוח לשימוש לכלל הגולשים ועמידה בתקני נגישות

האתר תוכנן ונבנה בהתאם להנחיות הנגישות של ארגון W3C לרמה AA, על פי מסמך WCAG 2.1.

התאמות נגישות שבוצעו באתר

ניווט נוח באמצעות מקלדת בלבד ללא צורך בעכבר.

אפשרות לשינוי גודל הגופן להקלה על קריאה.

ניגודיות צבעים גבוהה לשיפור הקריאות.

תיאורי טקסט (alt) לתמונות ולרכיבי מדיה.

שימוש בכותרות ותוויות ברורות להקלת ההתמצאות.

התאמה למכשירים ניידים וטאבלטים.

סיוע נוסף והתאמות אישיות

אם נתקלתם בבעיה או בקושי בגלישה באתר, נשמח לשמוע מכם ולספק פתרון מותאם.

פרטי יצירת קשר:

אם נתקלתם בבעיה הקשורה לנגישות או שיש לכם הצעות לשיפור, ניתן לפנות אלינו באמצעות:

 

  • דוא"ל: info@my-marketing.co.il
  • טלפון: 054-2383815
  • טופס יצירת קשר באתר

 

אנו מתחייבים להמשיך לשפר את נגישות האתר כדי להבטיח חוויית גלישה מיטבית לכלל המשתמשים.

דילוג לתוכן