מלקוחות לשגרירים

shutterstock_1161107566

כל חברה מצליחה יודעת שלקוחות מרוצים לא מגיעים בקלות. לקוח מרוצה הופך לשגריר עבור העסק שלך כשהוא ממליץ על השירות או המוצר שלך ללקוח אחר. אז אם אתה מבלה זמן רב ומשאבים יקרי ערך בניהול תלונות, משהו צריך להשתנות.

פתרון לניהול קשרי לקוחות נכון הוא כלי עסקי שלא יסולא בפז, שיסייע לכם להמיר לקוחות מתוסכלים ללקוחות מרוצים, ולהפוך אותם לשגרירים של המותג. להלן 4 דרכים להשיג זאת באמצעות ניהול נכון של קהל הלקוחות שלך.

מעקב אחר לידים פוטנציאליים

מישהו שמגלה התעניינות במוצר או בשירות שלך צפוי לקנות ממך. שירות לקוחות נכון מדגיש אילו לקוחות פוטנציאליים זקוקים למידע נוסף בכדי להעביר אותם במסע לקוח נכון והמיר למכירה.

פרואקטיבית מביאה ללקוחות מרוצים

להיות פרואקטיבי ועוזר בהפיכת לקוחות לא מרוצים לשגרירי המותג. רמת השירות שלקוחות מקבלים ממך קובעת אם אתה שומר עליהם כלקוחות מרוצים והאם הם ימליצו עליך לאחרים. שירות לקוחות נכון מזהה אילו לקוחות לא מרוצים ויש לפנות אליהם בדחיפות.

לעשות מעל ומעבר

כדי ליצור שגרירי לעסק שלך אתה צריך לעשות את המאמץ הנוסף. שירות לקוחות נכון משפר את הצעת שירות הלקוחות שלך ללקוחות בכך שהוא עוזר לך לדבוק ברמת השירות שלך, להגדיל את הצעות המוצרים השונים, להציע ייעוץ, למצוא פתרונות ולבנות מערכות יחסים באופן יזום.

עקוב אחר כל אינטראקציה

רשום את כל התקשורת הקשורה ללקוח ותהיה עליה במעקב כדי להמיר לקוחות מרוצים לשגרירי העסק שלך.

מאמרים נוספים

הצהרת נגישות

חברת MY-Marketing רואה חשיבות רבה בהנגשת אתר האינטרנט שלה לכלל הציבור, כולל אנשים עם מוגבלויות. אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לוודא שהאתר יהיה נגיש, ידידותי ונוח לשימוש לכלל הגולשים ועמידה בתקני נגישות

האתר תוכנן ונבנה בהתאם להנחיות הנגישות של ארגון W3C לרמה AA, על פי מסמך WCAG 2.1.

התאמות נגישות שבוצעו באתר

ניווט נוח באמצעות מקלדת בלבד ללא צורך בעכבר.

אפשרות לשינוי גודל הגופן להקלה על קריאה.

ניגודיות צבעים גבוהה לשיפור הקריאות.

תיאורי טקסט (alt) לתמונות ולרכיבי מדיה.

שימוש בכותרות ותוויות ברורות להקלת ההתמצאות.

התאמה למכשירים ניידים וטאבלטים.

סיוע נוסף והתאמות אישיות

אם נתקלתם בבעיה או בקושי בגלישה באתר, נשמח לשמוע מכם ולספק פתרון מותאם.

פרטי יצירת קשר:

אם נתקלתם בבעיה הקשורה לנגישות או שיש לכם הצעות לשיפור, ניתן לפנות אלינו באמצעות:

 

  • דוא"ל: info@my-marketing.co.il
  • טלפון: 054-2383815
  • טופס יצירת קשר באתר

 

אנו מתחייבים להמשיך לשפר את נגישות האתר כדי להבטיח חוויית גלישה מיטבית לכלל המשתמשים.

דילוג לתוכן