מלקוחות לשגרירים

shutterstock_1161107566
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

כל חברה מצליחה יודעת שלקוחות מרוצים לא מגיעים בקלות. לקוח מרוצה הופך לשגריר עבור העסק שלך כשהוא ממליץ על השירות או המוצר שלך ללקוח אחר. אז אם אתה מבלה זמן רב ומשאבים יקרי ערך בניהול תלונות, משהו צריך להשתנות.

פתרון לניהול קשרי לקוחות נכון הוא כלי עסקי שלא יסולא בפז, שיסייע לכם להמיר לקוחות מתוסכלים ללקוחות מרוצים, ולהפוך אותם לשגרירים של המותג. להלן 4 דרכים להשיג זאת באמצעות ניהול נכון של קהל הלקוחות שלך.

מעקב אחר לידים פוטנציאליים

מישהו שמגלה התעניינות במוצר או בשירות שלך צפוי לקנות ממך. שירות לקוחות נכון מדגיש אילו לקוחות פוטנציאליים זקוקים למידע נוסף בכדי להעביר אותם במסע לקוח נכון והמיר למכירה.

פרואקטיבית מביאה ללקוחות מרוצים

להיות פרואקטיבי ועוזר בהפיכת לקוחות לא מרוצים לשגרירי המותג. רמת השירות שלקוחות מקבלים ממך קובעת אם אתה שומר עליהם כלקוחות מרוצים והאם הם ימליצו עליך לאחרים. שירות לקוחות נכון מזהה אילו לקוחות לא מרוצים ויש לפנות אליהם בדחיפות.

לעשות מעל ומעבר

כדי ליצור שגרירי לעסק שלך אתה צריך לעשות את המאמץ הנוסף. שירות לקוחות נכון משפר את הצעת שירות הלקוחות שלך ללקוחות בכך שהוא עוזר לך לדבוק ברמת השירות שלך, להגדיל את הצעות המוצרים השונים, להציע ייעוץ, למצוא פתרונות ולבנות מערכות יחסים באופן יזום.

עקוב אחר כל אינטראקציה

רשום את כל התקשורת הקשורה ללקוח ותהיה עליה במעקב כדי להמיר לקוחות מרוצים לשגרירי העסק שלך.

פוסטים נוספים

רוצים לדבר?

התקשרו 054-2383815 או כיתבו לנו:

דילוג לתוכן