מנהל דיגיטל: תיאור התפקיד

מנהל דיגיטל

 

מנהל דיגיטל יקבל החלטות אסטרטגיות ויוביל את גיבוש אסטרטגיית הקשר הדיגיטלי, יתכנן שירותים והצעות מתאימות, יחקר וימליץ על ערוצי הקשר הדיגיטליים הנכונים עבור ממשקי השוק ופרופיל הלקוחות שלנו.

בעל התפקיד הוא האחראי העיקרי להצליחה בצמיחת הערוצים הדיגיטליים ומקסום יעילות יצירת קשר עם לקוחות ברחבי המדיה הדיגיטליית.

לכן, מנהל הדיגיטל יהיה אחראי על:

בחירת ערוץ: דוא"ל, צ'אט באינטרנט, חברתי, SMS, IVR וכו '
CRM / Analytics: שביעות רצון לקוחות, תובנות לקוחות, ניהול מערכות יחסים, ניתוח אתרים
חברתי: הקשבה, סנטימנט ותהליך התערבות
ההיצע הדיגיטלי יניע את התוצאות העסקיות עבור הלקוחות – מכירות טובות יותר, שימור טוב יותר, שביעות רצון גבוהה יותר של לקוחות, רמות יעילות גבוהות יותר.

חלק מהאחריות והחובות מנהל הדיגיטל יכללו:

הכשרו והבינו את מכלול המגמות, ההשפעות וההזדמנויות בשוק הרלוונטיות לעסק, לשוק ולקהל הלקוחות.
הבן את האתגרים וההזדמנויות במגזרי לקוחות קיימים וחדשים כאחד.
פיתוח הצעות דיגיטליות משכנעות ומובחנות. ערוך מקרי מקרה להוכחת הערך שלנו. זיהוי יכולות ו / או שותפויות חדשות הנדרשות לחיזוק היכולות.
אישור מאובטח מרמת ההנהלה / דירקטוריון ביוזמות מפתח
נהל והוביל את הצוות שלך, או, עבוד בשיתוף פעולה עם צוות תפעול הלקוחות (אם נפרד) כדי להטמיע כלים וטכנולוגיות חדשות ולהציע מהפך דיגיטלי מוצלח.
זהה, חקר ובחר ספקי צד שלישי מרכזיים, תוך יכולת מערכת יחסים כוללת כדי להשיג את כל התוצאות הנדרשות.
להחזיק את כל אנשי הקשר הדיגיטליים; להוביל ולספק שיפור ופיתוח מתמיד של ההצעה הרב ערוצית / רב-ערוצית
לפתח מערכות יחסים יעילות ומשפיעות ביותר באופן פנימי וחיצוני בכל הרמות. עבוד עם עמיתים, הדירקטוריון ובעלי העניין המרכזיים לחקור, לזהות וללכוד הזדמנויות דיגיטליות חדשות ברחבי העסק ולספק תוכניות המלצה ושינוי אשר יספקו ביצועים משופרים או צמצום עלויות.

תידרש חוויית עיצוב שירות דיגיטלי וניסיון טרנספורמציה תפעולי. זה לא תפקיד טכני אלא דורש מומחה ליצירת קשר דיגיטלי / חוויית לקוח שמבין כיצד להשתמש בטכנולוגיה כדי לספק חווית לקוח / משתמש טובה יותר.

מאמרים נוספים

הצהרת נגישות

חברת MY-Marketing רואה חשיבות רבה בהנגשת אתר האינטרנט שלה לכלל הציבור, כולל אנשים עם מוגבלויות. אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לוודא שהאתר יהיה נגיש, ידידותי ונוח לשימוש לכלל הגולשים ועמידה בתקני נגישות

האתר תוכנן ונבנה בהתאם להנחיות הנגישות של ארגון W3C לרמה AA, על פי מסמך WCAG 2.1.

התאמות נגישות שבוצעו באתר

ניווט נוח באמצעות מקלדת בלבד ללא צורך בעכבר.

אפשרות לשינוי גודל הגופן להקלה על קריאה.

ניגודיות צבעים גבוהה לשיפור הקריאות.

תיאורי טקסט (alt) לתמונות ולרכיבי מדיה.

שימוש בכותרות ותוויות ברורות להקלת ההתמצאות.

התאמה למכשירים ניידים וטאבלטים.

סיוע נוסף והתאמות אישיות

אם נתקלתם בבעיה או בקושי בגלישה באתר, נשמח לשמוע מכם ולספק פתרון מותאם.

פרטי יצירת קשר:

אם נתקלתם בבעיה הקשורה לנגישות או שיש לכם הצעות לשיפור, ניתן לפנות אלינו באמצעות:

 

  • דוא"ל: info@my-marketing.co.il
  • טלפון: 054-2383815
  • טופס יצירת קשר באתר

 

אנו מתחייבים להמשיך לשפר את נגישות האתר כדי להבטיח חוויית גלישה מיטבית לכלל המשתמשים.

דילוג לתוכן