מנהל דיגיטל

Digital Manager

 

כמה סיבות שעסק חייב מנהל דיגיטל שמבין במדיה חברתית

 

הגדרת השיווק השתנתה. בעוד שרוב בעלי העסקים מבינים זאת כיום, לעתים קרובות קשה להם להתרחק משיווק מסורתי – זה נראה אינטואיטיבי. למרבה הצער, דפים חברתיים רבים הופכים לשלטי חוצות מקוונים ללא הודעות מכירה בלבד. משווק ברשתות חברתיות מבין כיצד למנף את נוכחות החברה באתרים החברתיים – באמצעות תמהיל נכון של תוכן כדי להכיר חברים, להרחיב את "טווח ההגעה" של החברה, ובסופו של דבר לבצע מכירות.

פוסטים טובים דורשים מחקר. הודעות טובות ברשתות החברתיות אינן עוסקות רק במתרחש במשרד אלא במתרחש בעולם. מציאת שילוב נכון של פוסטים בעלי ערך, רלוונטי ומעניין לא רק דורש זמן, אלא הבנה היכן לחפש אותם.

מנהל דיגיטל למעכב אחת תוצאות

יש לעקוב אחר התוצאות. התקנת תוכנית ניתוח פשוטה אינה התשובה למדיה החברתית. יש להעריך כל פוסט כדי לראות כמה אנשים אהבו אותו, לשתף אותו או להגיב עליו. ההבנה למי אכפת מהעמוד שלך, וחשוב מכך, איך ומדוע הם מתקשרים איתו, חשובה ליצירת לידים שמביאים למכירות.

זְמַן. אם זמן הוא כסף, כמה תוציאו ללמוד כיצד להשתמש במדיה החברתית בצורה הטובה ביותר לעסק שלכם? אילו פלטפורמות? איך ומתי לפרסם? מה עובד … ומה לא? ואז הוסף את הזמן שלוקח ללמוד כללים חדשים ושיטות עבודה מומלצות עם התגלגלותם.
השתמש בתמונות הנכונות כדי להפוך את הדברים למעניינים. ככל שהזירה החברתית צפופה יותר, התמונות קיבלו את מרכז הבמה. הוכח כי פוסטים עם תמונות מקבלים הרבה יותר מעורבות מאלה שלא. משווקי מדיה חברתית מבינים כיצד לבצע אופטימיזציה של תמונות, איזה גודל הם צריכים להיות ואיך הם צריכים להיראות. עבור תמונות המסופקות על ידי לקוחות, הם יכולים לחתוך ו"תקן "בעיות במקור. הם גם יודעים כיצד להגדיל את הפוסטים בתמונות סטוק – היכן להשיג אותם, כיצד לייחס אותם וכיצד להשתמש בהם.

בחר את הפלטפורמה הנכונה. הפוסט המקורי שלנו נכתב בשנת 2011. גוגל פלוס לא היה קיים ורוב האנשים מעולם לא שמעו על פינטרסט או על אינסטגרם. איש לא דיבר על "שיווק באמצעות תוכן". בעוד שפייסבוק ממשיכה לספק את הקהל הגדול ביותר עבור חברות רבות, מנהל מדיה חברתית יסייע לבעלי עסקים לשמור על נוכחות באתרים החברתיים שיועילו לחברות שלהם – ויפקוח על עוקבים חדשים ככל שיופיעו.
לחתור למגע. זכרו, מדובר באתרים "חברתיים", כלומר יש לעקוב מקרוב אחר פוסטים בכדי לוודא ששאלות נענות ופתרון בעיות. מנהלי מדיה חברתית יגיבו להערות הקלות, אך תמיד יתריעו בפני בעלי העסקים / נציגים במידת הצורך.

 

מדיה חברתית וקידום אתרים.

מדיה חברתית וקידום אתרים.גוגל ומנועי חיפוש אחרים מודים כי איתותים חברתיים נחשבים בחיפושים אורגניים. אופטימיזציה של תמונות ופוסטים, קבלת תגובות, לייקים ושיתוף ושמירה על זרימה מתמדת של מידע יעזרו לכם למצוא אתכם – אפילו על ידי אנשים שטרם "אהבו" את העמוד שלכם.

לְפַרְסֵם! בעוד שפייסבוק ואתרים אחרים מציעים כיום פרסום בתשלום במחירים אטרקטיביים מאוד, (הרבה פחות מכל כלי תקשורת אחר) אם המודעות אינן כתובות בקפידה וממוקדות לפרמטרים הדמוגרפיים, הגאוגרפיים והפסיכוגרפיים הנכונים, ניתן לבזבז כסף. משווק מדיה חברתית מבין כיצד להשתמש במודעות אלה, כיצד למקד אליהם וכיצד לעקוב אחר יעילותן.

סבלנות והתמדה. שיווק במדיה חברתית אינו פרסום "חד פעמי". זו דרך חדשה לעשות עסקים והיא משלמת דיבידנדים אמיתיים. המטרה היא להיות אנשים שאנשים חושבים עליהם כאשר הם זקוקים למוצרים ו / או שירותים שאתה מציע.

שיווק במדיה חברתית נועד לספק חוויה חיובית, להגדיל את "טביעת הרגל הדיגיטלית" שלך ולהגדיל את בסיס הפניות שלך. הצרכנים של היום רוצים להרגיש בנוח ומחוברים לחברות איתם הם עושים עסקים. נוכחות מסבירת פנים ומקצועית באתרים חברתיים היא התחלה נהדרת!

מאמרים נוספים

הצהרת נגישות

חברת MY-Marketing רואה חשיבות רבה בהנגשת אתר האינטרנט שלה לכלל הציבור, כולל אנשים עם מוגבלויות. אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לוודא שהאתר יהיה נגיש, ידידותי ונוח לשימוש לכלל הגולשים ועמידה בתקני נגישות

האתר תוכנן ונבנה בהתאם להנחיות הנגישות של ארגון W3C לרמה AA, על פי מסמך WCAG 2.1.

התאמות נגישות שבוצעו באתר

ניווט נוח באמצעות מקלדת בלבד ללא צורך בעכבר.

אפשרות לשינוי גודל הגופן להקלה על קריאה.

ניגודיות צבעים גבוהה לשיפור הקריאות.

תיאורי טקסט (alt) לתמונות ולרכיבי מדיה.

שימוש בכותרות ותוויות ברורות להקלת ההתמצאות.

התאמה למכשירים ניידים וטאבלטים.

סיוע נוסף והתאמות אישיות

אם נתקלתם בבעיה או בקושי בגלישה באתר, נשמח לשמוע מכם ולספק פתרון מותאם.

פרטי יצירת קשר:

אם נתקלתם בבעיה הקשורה לנגישות או שיש לכם הצעות לשיפור, ניתן לפנות אלינו באמצעות:

 

  • דוא"ל: info@my-marketing.co.il
  • טלפון: 054-2383815
  • טופס יצירת קשר באתר

 

אנו מתחייבים להמשיך לשפר את נגישות האתר כדי להבטיח חוויית גלישה מיטבית לכלל המשתמשים.

דילוג לתוכן