6 טרנדים לשיווק דיגיטלי לשנת 2020

shutterstock_1041718081
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

בשנת 2020 נראה טרנדים שיווק חדשים לצד כמה טרנדים ישנים שעדיין יעלים:

  • נמשיך לראות שימוש ב – Chatbot, אבל הרבה יותר משכנעים ו"אישיים" מאשר בשנה החולפת
  • שימוש ב"עזרים אישיים" כגון "סירי" ו"אלקסה", שימוש בעוזרים אלה מחייב שינוי קידום SEO המבוסס כיצד אנשים מדברים ולא רק מקלידים.
  • שיווק וידאו – בכל שנה רואים יותר ויותר סרטונים ממותגים וכך כנראה יהיה גם ב 2020

הטרנדים החדשים שנראה ב 2020:

פוסטים מכוונים לרכישה ישירה – "סחר חברתי"

"סחר חברתי" מתייחס לרכישת מוצרים ישירות דרך פוסטים או מודעות מדיה חברתית – ללא צורך לעזוב את האתר או האפליקציה.

פוסטים אלה ברשתות המדיה החברתית הניתנים לקנייה ללא צורך לעזוב את פייסבוק/אינסטגרם אינם בדיוק חדשים, אך מאז הושק Instagram Checkout בשנת 2019, הם זוכים במהירות רבה יותר ויותר.

ולמה לא? פוסטים למכירה ישירה ברשת המדיה החברתית פשוטה והגיונית. המטרה היא ליצור פחות צעדים עבור הקונים, כך שמכירה ישירה במדיה החברתית מקטינה את הסיכוי לנטישת מכירות.

סחר חברתי

העברת הודעות ישירות

המותגים יקחו את הפניה הישירה לשלב הבא, כאמצעי לייעול שירות הלקוחות ולסיוע במכירות, העברת הודעות ישירות הופכת לאחת ממגמות השיווק הדיגיטליות החמות ביותר של 2020.

באמצעות אפליקציות העברת הודעות כמו WhatsApp, Viber ו- Facebook Messenger, או דרך הודעות פרטיות במדיה חברתית כמו טוויטר או אינסטגרם, מותגים בונים קשרים חזקים יותר עם הלקוחות שלהם. פורומים אלה מציעים את הנוחות של טקסט עם המיידיות של שיחת טלפון, והכל בסביבה שהמשתמש כבר מכיר אותה משוחח עם חברים.

שימוש ב"מיקרו – משפיעים"

שיווק משפיעים הוא טרנד שיווקי דיגיטלי כבר כמה שנים. עם זאת, זה לא מספיק לשלוח להם דוגמא בחינם בתקווה שהם יבדקו את זה – יש טבלאות תשלום ורשימות מחירים. "השפעה" של המדיה החברתית היא כיום סחורה, וזו יקרה בזה.

במקום להתחרות עם ארגונים גלובליים על המשפיעים העליונים, עסקים קטנים ובינוניים בוחרים במקום זאת לעבוד עם משפיעים קטנים ובינוניים.

מיקרו-משפיע הוא מונח שאנחנו רואים יותר ויותר לאחרונה. זה מתייחס למשפיעים בינוניים עם נישות צרות יותר – פופולריות מספיק כדי להיות משפיעות, עדיין בקשר עם העוקבים שלהן ולא עמוסות מדי על הצעות חסויות.

מיילים "מלוטשים" ואינטראקטיביים

בזמן האחרון אנו רואים ירידה מהירה בהודעות דוא"ל וטקסט רגיל ובמקומם כתובות דוא"ל מדהימות ומושלמות עם פיקסל שנראות נקרעות מהתיק של מעצב אתרים. שיווק בדוא"ל עכשיו ועד 2020 משמש דוא"ל שנראה ומתפקד כמו דפי אינטרנט – כולל לחצנים שניתן ללחוץ עליהם ואינטראקציות אחרות.

עיצובים מלוטשים מאוד אלה עושים יותר מאשר רק להרשים, הם משפרים את ההמרות. הקוראים נוטים יותר ללחוץ על כפתורים מסוגננים עם תמונות נלוות, מאשר שהם קישורי טקסט רגיל.

ווצאפ

שימוש רחב בפרסום תכנותי

"אל תשלח אדם שיעשה את העבודה של רובוט…"

אלגוריתמי AI ולמידה במכונה נועדו להקל על העבודה שלך וזה כולל אופטימיזציה של מסעות הפרסום המקוונים שלכם.

ניתן לטפל במיקום מודעות, קניית מדיה, מעקב אחר ביצועים ומיקוד לפי לקוחות באמצעות תוכנה. לא רק שהתוצאות נוטות להיות טובות יותר, אלא ש"מיקור חוץ "של משימות אלא לבוט גם מפנה זמן בלוח הזמנים שלך לטיפול במשימות חשובות יותר. זו אוטומציה במיטבה.

תוכנות כמו ענן השיווק של אדובי או SmartyAds מנווטות את הנוף של הפרסום המקוון עבורך. מתן הצעות מחיר בזמן אמת יכול להיות מלחיץ וגוזל זמן, ממש כמו למצוא את השדרות המתאימות לפרסום בהן. מסירת משימות אלה למערכת אוטומטית יכולה להיות הטובה ביותר הן לכם והן לעסק שלכם.

חזרה לבלוגים

עם ההצלחה המתמשכת של יוטיוב, סיפורי אינסטגרם וסנאפצ'אט, בלוגים בווידיאו פופולריים מתמיד. בניגוד לסוגי וידיאו אחרים כמו סרטוני מסביר או סרטים קצרים, הבלוגים הם אישיים וישירים יותר. Vloggers מדברים ישירות אל הצופה (סגנון PewDiePie), ויוצרים קשר אישי וישיר יותר – ברור שזוהי דרך טובה למשווקים המנסים ליצור קשרים חזקים יותר עם הלקוחות שלהם.

 

מוכנים לשיווק דיגיטלי בשנת 2020?

הטרנדים בשיווק הדיגיטלי של 2020, באופן מצחיק, יהיו אנושיות יותר, לכיוון של מערכות יחסים אישיות יותר, אך האמצעים ליצירת קשרים אלה מסתמכים על אוטומציה וטכנולוגיה חדשה.

פוסטים נוספים

רוצים לדבר?

התקשרו 054-2383815 או כיתבו לנו:

דילוג לתוכן