אסטרטגיות שיווק הדיגיטלי

תמונה שיווק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

 

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי היא חלק חשוב מאסטרטגיית השיווק הכוללת של העסק. זה נכון אם לעסק שאתה רוצה למכור כרגע באינטרנט או לא. זה נכון גם לעסק קטן, בינוני או גדול, אך במיוחד לעסק קטן (SME). שיווק SMB לעסק מקומי יכול לכלול שיטות פרסום מקומיות לא מקוונות רבות, אך עליו לכלול חלק בריא מאסטרטגיות השיווק הדיגיטלי כדי להצליח ולמקסם את המכירות בכלכלה של היום. עסק קטן שמנהל את רוב או כל עסקיו באינטרנט חייב לאמץ אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית שעוזרת למשתמשים לראות אותו באינטרנט.

ישנם חמישה תחומים עיקריים של שיווק מקוון המעניינים עסק קטן. חלקם חשובים יותר לעסקים מקומיים, לא מקוונים, בעוד שאחרים יעילים יותר עם עסקים מקוונים. חברות רבות משתתפות בכל חמשת תחומי השיווק הדיגיטלי.

 

  1. שיווק במנועי חיפוש

חלק זה של השיווק חיוני לעסק קטן. זה נותן לך את ההזדמנות להתחרות עם חברות גדולות יותר בכך שהוא גלוי במנועי החיפוש. מכיוון שאנשים משתמשים במנועי חיפוש כדי למצוא מוצרים מקוונים ומקומיים, חשוב שהעסק שלך יקבל ציונים גבוהים בתוצאות החיפוש אחר מילים הקשורות למה שאתה מוכר. חברות המדיה הדיגיטלית מציעות שירות זה בשם אופטימיזציה למנועי חיפוש. הם יכולים לוודא שהאתר שלך גלוי לאנשים שמחפשים את המוצר שלך כאשר הם משתמשים במנוע חיפוש.

 

  1. שיווק מקומי בחיפוש

שיווק מבוסס מיקום כולל אופטימיזציה של האתר לתוצאות חיפוש, אך הוא גם משלב את הפונקציה של מפות מנוע החיפוש. הדבר נכון במיוחד במקרה של גוגל, שבו העסק שלך יכול להיכלל במפת המידע ובכתובת, ולתת ללקוח פוטנציאלי את מה שהוא צריך כדי לבקר במפעל שלך. מספר הטלפון וכתובת האתר שלך עשויים להופיע גם כן. שירות לקוחות יהיה לעתים קרובות זמין כדי לעזור למישהו להחליט אם הוא מעוניין במוצר או בשירות שלך.

 

  1. שיווק באמצעות תוכן

אסטרטגיה זו סובבת סביב מתן מידע ללקוח פוטנציאלי אודות המוצר או השירות שלך, כמו גם מידע כללי. כולם מנסים למכור, אך מי שיכול לדווח יש סיכוי גבוה יותר להשיג מכירות. אנשים ייחסו לחברה רמה מסוימת של מומחיות, המשרה אמון אצל הצרכן. שיווק תוכן בעבר נעשה לעתים קרובות עם חוברות ומדריכים מודפסים, אך כיום ניתן לעשות זאת באמצעות מאמרים וצורות מידע אחרות באתר עסקי.

 

  1. שיווק במדיה חברתית

שיווק מסוג זה יכול להיות מסובך. כולם מדברים על מדיה חברתית, אך האמת היא שקשה לחברות לשלב מדיה חברתית בעסק שלהן. סוג המדיום המשמש, כמו גם אופן השימוש בו, תלוי בסוג העסק שיש לך. עבור חלק מהחברות, שמירה על קשר עם הלקוחות שלהן והעברת החדשות האחרונות יכולה להיות מרכיב חשוב בהצלחה.

 

עסקים אחרים, כמו מסעדה מקומית, הצליחו להשתמש במדיה החברתית על ידי עדכון לקוחות על המבצעים האחרונים והתוספות החדשות לתפריט שלהם. ההיבט החשוב ביותר במדיה החברתית הוא השימוש בו לחיזוק בסיס הלקוחות שלך למכירות חוזרות.

 

  1. שיווק בדוא"ל

צורת שיווק זו חיונית לעסק קטן מקוון או לא מקוון. בעיקרו של דבר, שיווק בדוא"ל עוסק בבניית רשימת לקוחות ולקוחות פוטנציאליים. רשימת השמות והמיילים הזו הם אנשים המתעניינים בעסק שלך, ואתה יודע שזה נכון כי הם נרשמו לרשימה שלך.

 

אולי הציעו להם עדכוני מוצרים עתידיים, כמו גם קופונים להרשמה. ככל שרשימה זו גדלה, היא הופכת להיות בעלת ערך רב יותר. עסקים רבים רואים בכך את אסטרטגיית השיווק העסקית הקטנה החשובה ביותר לטווח הארוך.

 

אם יש לך עסק קטן, עליך לשקול את חמשת תחומי השיווק הדיגיטלי הנ"ל. גבש תוכנית ושלב אותה עם מאמצי השיווק האחרים שלך. חלק מתחומי השיווק הללו יהיו חשובים ויעילים יותר, בהתאם לעסק שלך. כולם יכולים לסמוך על אנשי מקצוע שיעזרו או יקבעו זאת במיקור חוץ.

 

אסטרטגיות שיווק מקוונות שלרוב מיקור חוץ כוללות מדיה חברתית, מנוע חיפוש ושיווק מקומי בחיפוש, מכיוון שאם אין לך זמן להשקיע, קשה לעקוב אחר השינויים הרבים שקורים בכל הנוגע לאסטרטגיה. בעזרת תוכן ושיווק בדוא"ל, אתה יכול לעשות הרבה בעצמך, אך אף פעם לא מזיק לבקש מהמומחים עצות אסטרטגיות שיעזרו לך להתחיל.

פוסטים נוספים

שיווק דיגיטלי

כיצד לנצל בצורה הטובה ביותר את השיווק במיקור חוץ

שירותי שיווק במיקור חוץ וריבוי סוכנויות המציעות שירותים אלה עדיין מוצאים את דרכם בשוק. ההגדרה המעורפלת של שיווק במיקור חוץ יוצרת בלבול בקרב רבים המחפשים מיקור חוץ כאמצעי לשיפור יעילות השיווק שלהם.

אפילו סוכנויות השיווק המקדמות את עצמן כאפשרות מיקור חוץ עדיין לא הגדירו את שירותיהן או נתנו סיבות משכנעות לשקול שיווק כאופציה של שירותים משותפים.

PPC

מודעות לרשת המדיה (של גוגל)

שיווק מחדש (Remarketing) יכול למשוך מבקרים שהתעניינו בשירות שלך לאתר שלך ולגרום למכירות ולהכנסות נוספות בעלות מדיה נמוכה יותר יחסית. עם זאת, אם אתה משיק קמפיין רימרקטינג ב- Google Ads, האופציה מאפשרת גדלי מודעות במגוון צורות ומיקומים, כיצד לבחור מה נכון לנו? מה הם הגדלים ואיפה המיקומים? אנו ב MY-Marketing מאים לעשות לך סדר.

רוצים לדבר?

התקשרו 054-2383815 או כיתבו לנו:

דילוג לתוכן