מנהל דיגיטל: תיאור התפקיד

מנהל דיגיטל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

 

מנהל דיגיטל יקבל החלטות אסטרטגיות ויוביל את גיבוש אסטרטגיית הקשר הדיגיטלי, יתכנן שירותים והצעות מתאימות, יחקר וימליץ על ערוצי הקשר הדיגיטליים הנכונים עבור ממשקי השוק ופרופיל הלקוחות שלנו.

בעל התפקיד הוא האחראי העיקרי להצליחה בצמיחת הערוצים הדיגיטליים ומקסום יעילות יצירת קשר עם לקוחות ברחבי המדיה הדיגיטליית.

לכן, מנהל הדיגיטל יהיה אחראי על:

בחירת ערוץ: דוא"ל, צ'אט באינטרנט, חברתי, SMS, IVR וכו '
CRM / Analytics: שביעות רצון לקוחות, תובנות לקוחות, ניהול מערכות יחסים, ניתוח אתרים
חברתי: הקשבה, סנטימנט ותהליך התערבות
ההיצע הדיגיטלי יניע את התוצאות העסקיות עבור הלקוחות – מכירות טובות יותר, שימור טוב יותר, שביעות רצון גבוהה יותר של לקוחות, רמות יעילות גבוהות יותר.

חלק מהאחריות והחובות מנהל הדיגיטל יכללו:

הכשרו והבינו את מכלול המגמות, ההשפעות וההזדמנויות בשוק הרלוונטיות לעסק, לשוק ולקהל הלקוחות.
הבן את האתגרים וההזדמנויות במגזרי לקוחות קיימים וחדשים כאחד.
פיתוח הצעות דיגיטליות משכנעות ומובחנות. ערוך מקרי מקרה להוכחת הערך שלנו. זיהוי יכולות ו / או שותפויות חדשות הנדרשות לחיזוק היכולות.
אישור מאובטח מרמת ההנהלה / דירקטוריון ביוזמות מפתח
נהל והוביל את הצוות שלך, או, עבוד בשיתוף פעולה עם צוות תפעול הלקוחות (אם נפרד) כדי להטמיע כלים וטכנולוגיות חדשות ולהציע מהפך דיגיטלי מוצלח.
זהה, חקר ובחר ספקי צד שלישי מרכזיים, תוך יכולת מערכת יחסים כוללת כדי להשיג את כל התוצאות הנדרשות.
להחזיק את כל אנשי הקשר הדיגיטליים; להוביל ולספק שיפור ופיתוח מתמיד של ההצעה הרב ערוצית / רב-ערוצית
לפתח מערכות יחסים יעילות ומשפיעות ביותר באופן פנימי וחיצוני בכל הרמות. עבוד עם עמיתים, הדירקטוריון ובעלי העניין המרכזיים לחקור, לזהות וללכוד הזדמנויות דיגיטליות חדשות ברחבי העסק ולספק תוכניות המלצה ושינוי אשר יספקו ביצועים משופרים או צמצום עלויות.

תידרש חוויית עיצוב שירות דיגיטלי וניסיון טרנספורמציה תפעולי. זה לא תפקיד טכני אלא דורש מומחה ליצירת קשר דיגיטלי / חוויית לקוח שמבין כיצד להשתמש בטכנולוגיה כדי לספק חווית לקוח / משתמש טובה יותר.

פוסטים נוספים

רוצים לדבר?

התקשרו 054-2383815 או כיתבו לנו:

דילוג לתוכן