מנהל דיגיטל

מנהל דיגיטל (1)
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

 

העסקת מנהל דיגיטל או מיקור חוץ

סיוטים של בעלי עסקים רבים מתחילים בהעסקת אותו עובד לכאורה פנטסטי, מבזבזים שעות על הכשרה וחינוך, מחדירים אותם לתרבות החברה, ומסתיימים בצפייה בתהליך שננטש לפני בגרות מסיבות שונות. העובד התגלה כמתאים לא טוב, עקומת הלמידה תלולה מדי, העובד קפץ לספינה להזדמנות טובה יותר ושלל סיבות קיימא אחרות … ולמה כל זה מסתכם? בזבוז זמן וכסף עבור החברה.

אולם בכל הנוגע לצרכי השיווק הדיגיטלי שלך, האם אתה באמת צריך להעסיק איש צוות פנימי או שניתן למיקור חוץ? בואו ניכנס למחשבות שלנו על זה.

שיווק דיגיטלי מאפשר לעסקים קטנים להתחרות בתקציב פרסום קטן בהרבה ממה שאי פעם היה אפשרי. כאשר הוא מנוהל בצורה יעילה, זה נותן להם שליטה ממוקדת בלייזר היכן ואיך הם מוציאים את כספם. כשיש לך שליטה מסוג זה והנתונים שתומכים בהחלטות, אתה מקבל חכמים יותר.

כדי למקסם את המאמצים הללו, בעלי העסקים צריכים להחליט האם כדאי יותר להעביר את שיווק הדיגיטל שלהם למיקור חוץ לסוכנות המתמחה בשיווק דיגיטלי בכדי להשאיר הכל בבית.

 

העלות של מנהל דיגיטל שכיר ומיקור חוץ:

שכירה פנימית יכולה להיות החלטה יקרה. לפי פורבס, העלות הממוצעת לשכור היא קצת יותר מ – 12000 ₪ , זה לא כולל הטבות או מיסים, אלא רק העלות לשכר תוך שימוש במשאבים קיימים, זמן והעלאת העובד לקנה מידה. בממוצע, שותפים מקוונים לשיווק דיגיטלי משולמים בישראל בין 30000 ₪ ל 120000 ₪ בשנה. העסקת מספר חברי צוות לניהול היבטים מרובים של שיווק דיגיטלי יכולה להסתדר במהירות. הוצאת סכום כסף זהה לסוכנות עשויה להיראות אפילו מסחרית, אך כשאתה שוכר סוכנות אתה משלם עבור סוכנות אחת עם מספר מומחים.

מה עדיף? סוכנויות שיווק, למה? מכיוון שתשלם פחות כדי להעסיק סוכנות חיצונית מכיוון שאתה משלם עבור מספר מומחים שמומחיותם המקצועית חלים ישירות על צרכיך.

 

הכלים שאתה באמת צריך:

כשמדובר בשיווק דיגיטלי, פשוט עומדים לרשותנו יותר מדי כלים. אז איך תמצאו את המתאימים לחברה שלכם? פשוט העסקת "מומחה שיווק" בבית לא תספיק. לאחר שכירתם עדיין עליכם לרכוש את כל הכלים, הפלטפורמות, התוכנה והידע הדרושים לשימושם. העלות לרכישת כלים לתזמון מדיה חברתית, ניתוח, עלות לקליק, ניתוח, דיווח וכו ', הרשימה אינסופית ויכולה להסתכם במהירות. זה אפילו לא לוקח בחשבון אינספור שעות הדרושות להכשרה נכונה של ההעסקה החדשה, ואין שום ערובה שהם אי פעם יבינו את זה לגמרי, כי זה תמיד משתנה. שמירה על מהירות עם כל זה יכולה להתברר כמשימה מרתיעה ורוב החברות פשוט מוותרות או מחציף את כל הפעולה, אלא אם כן הן נעתרות לבסוף למיקור חוץ למומחים.

האם אתה יכול להשתמש במישהו בצוות שלך שיש לו דף פייסבוק ופרסומים לאינסטגרם שלהם שעושים יוגה בשעות הפעילות? בטח, הם יכולים לנהל את המדיה החברתית שלך, אבל יש כל כך הרבה יותר בשיווק דיגיטלי מאשר סתם נוכחות במדיה החברתית. האם הם מצוידים בקידום אתרים, ניהול תוכן, PPC, ניתוח ודיווח? האם הם אי פעם בנו דף נחיתה שמייצר לידים דרך משפך מכירות הדוא"ל שלך? האם הם יודעים ליצור בטחונות שיווקיים המסונכרנים עם השיווק המסורתי שלך ואז לפוצץ זאת ביעילות בכל הערוצים שלך לצורך אופטימיזציה והשפעה? אני יכול להמשיך, אבל העניין הוא, שכירה פנימית יכולה לעבוד, אבל אתה באמת צריך צוות מאחורי הגב שלך לשיווק דיגיטלי, צוות שיש לו מומחיות בניואנסים של שיווק דיגיטלי, כך שתוכל להישאר מרוכז בניהול העסק שלך. חשוב על סוכנות זו כשותף שלך לשיתוף פעולה ואסטרטג עסקי.

כשיצאת להרפתקה זו של הקמת עסק משלך התכוונת להצליח. העסקת מישהו כדי להקל ולנהל אלמנט קריטי במודל העסקי שלך, שמכיר את המדיה החברתית כבר לא יקצץ אותו. אתה צריך להזמין מומחים, מומחים, גורואים שמצוינים במה שהם עושים כדי שתוכל לעשות את מה שאתה הכי טוב בו – לנהל את החברה שלך.

פוסטים נוספים

רוצים לדבר?

התקשרו 054-2383815 או כיתבו לנו:

דילוג לתוכן