3 סיבות שכדאי לכם להוציא את השיווק הדיגיטלי למיקור חוץ
ללא קשר לגודל העסק שלך ההחלטה מי יטפל בצרכי השיווק הדיגיטלי שלך היא שאלה סטנדרטית.
שיווק דיגיטלי כולל את המדיה החברתית, ניהול מוניטין, שיווק בדוא"ל, שיווק בווידאו, קידום אתרים, בלוגים, בדרך כלל כל השיווק המקוון.
ישנם יתרונות בכך שמישהו בבית יטפל בצרכים השיווקיים הדיגיטליים והחברתיים שלך, אך באופן כללי זו עשויה להיות החלטה נבונה יותר למיקור חוץ.
הנה 3 סיבות לכך שמיקור חוץ הוא הגיוני.
1. מיקור חוץ עושה היגיון
השכר הממוצע החודשי למנהל קמפיינים הוא 12,000 ₪ , והשכר הממוצע לחודש של מנהל שיווק דיגיטלי הוא 18,000 ₪. שלא לדבר על חופשות, דמי מחלה, ביטוח אבטלה, ביטוח עובדי עבודה וכו '.
מיקור חוץ של שיווק דיגיטלי יכול לעלות בין 3,000 ₪ ל 10,000 ₪ לחודש, תלוי ברמת השירותים שאתה צריך והפרסום שאתה רוצה להמשיך.
בסך הכל, מיקור חוץ הוא הרבה יותר ידידותי לתקציב.
2. רמת מומחיות גבוהה יותר
מרבית העסקים הקטנים והבינוניים אינם מסוגלים לפנות לכישרון ברמה הגבוהה יותר, מה שמביא לשיווק ברמת כניסה גבוהה יותר.
עם זאת, סוכנויות מעסיקות משווקים שהקדישו את הקריירה שלהם לקידום הידע שלהם בתחום השיווק הדיגיטלי וכן לחקר מתמיד מגמות ושינויים.
בשורה התחתונה, סוכנויות מציעות כישרון מנוסה יותר ברמה גבוהה יותר ממחיר משווק במשרה מלאה.
3. קל יותר לנהל
בואו נודה בזה, אתה עסוק. יש לך עסק לנהל, צוות לנהל, מכירות לבצע, אין לך זמן לדאוג לאסטרטגיה השיווקית או למינימום של ההנהלה היומית.
מיקור חוץ מוציא את מחלקת השיווק מהבניין ומהדרך. מאפשר לך להתמקד באחריות שלך.