מנהל דיגיטל – דרישות התפקיד

מנהל דיגיטל (2)

 

הדרישות, החובות, האחריות והמיומנויות העיקריים שצריכים להיות בתיאור התפקיד של מנהל דיגיטל.

 

תיאור תפקיד מנהל הדיגיטל:

מנהלי דיגיטל הם מנהלים את הפעילות והתהליכים של המערכת האקולוגית הדיגיטלית של החברה, כולל אתרים, מדיה חברתית, מסחר אלקטרוני וקמפיינים שיווקיים. הם מתכננים ומיישמים אסטרטגיות שיווק דיגיטלי, מנתחים תעבורת נתונים ומדדי משתמשים, ומבטיחים את עקביות הטון והנוכחות הדיגיטליים של המותג.

מנהל דיגיטל חייב להיות יצירתי. כמנהל דיגיטלי תידרש להניע תעבורת אתרים, לפתח ולבצע קמפיינים שיווקיים דיגיטליים, לפקח ולפרש נתונים אנליטיים ולייעל את הפונקציונליות של התשתית הדיגיטלית והמערכת נוספות.

כדי להיות מנהל דיגיטל מצליח, עליך להיות בעל כישורי שיווק מצוינים ולהפגין יכולות מנהיגות חזקות. מנהל דיגיטלי מיומן צריך להיות בעל ידע נרחב במערכת האקולוגית הדיגיטלית ולהיות מסוגל ליישם אסטרטגיות שיווק דיגיטלי שמביאות להגדלת המכירות.

 

אחריות המנהל הדיגיטל:

  • מפגש עם צוותי השיווק והעיצוב להגדרת אסטרטגיות ודרישות פרסום.
  • ביצוע מחקר שוק באמצעות טכניקות כגון בדיקות A / B להנחיית האסטרטגיה השיווקית.
  • פיתוח ויישום קמפיינים פרסומיים דיגיטליים להגברת המודעות למותג, תעבורת אתרים ומכירות.
  • ניהול צוות הפרויקטים, לוחות הזמנים והתקציבים.
  • סקירה והגהה של כל התוכן הדיגיטלי כגון בלוגים, תכני מדיה חברתית, פרסומות והעתקת אתרים.
  • הבטחת יעילות ואופטימיזציה של המערכת האקולוגית הדיגיטלית באמצעות SEO, SEM ו- SMO.
  • פיקוח וניהול של כל הפעילויות הדיגיטליות כולל אתרים, מסחר אלקטרוני ומדיה חברתית.
  • ניטור ופרשנות ניתוח דיגיטלי.
  • הפקה והצגה של דוחות שיווק דיגיטלי וניתוחים לצורך משוב.
  • להתעדכן במגמות הצרכן והשיווק העדכניות ביותר והתקדמות הטכנולוגיה.

 

דרישות מנהל דיגיטל:

בקיאות בכלי שיווק וניתוח דיגיטלי כמו גוגל אנליטיקס, מנהל העסקים של פייסבוק ומייל אוטומיישיין.

הבנה טובה של פלטפורמות מסחר אלקטרוני ו- CMS כגון WordPress, Shopify ו- Squarespace.

היכרות עם כל רשתות המדיה החברתית הגדולות כולל פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ו- YouTube.

הבנה מצוינת של פרקטיקות דיגיטליות כגון SEO, SEM, SMO ו- PPC.

יכולת להתעדכן במגמות הצרכן והשיווק והתקדמות הטכנולוגיה, כישורי תקשורת חזקים בכתב ובעל פה, יכולות פיננסיות ואנליטיות מצוינו וכישורי מנהיגות וניהול פרויקטים חזקים.

מאמרים נוספים

הצהרת נגישות

חברת MY-Marketing רואה חשיבות רבה בהנגשת אתר האינטרנט שלה לכלל הציבור, כולל אנשים עם מוגבלויות. אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לוודא שהאתר יהיה נגיש, ידידותי ונוח לשימוש לכלל הגולשים ועמידה בתקני נגישות

האתר תוכנן ונבנה בהתאם להנחיות הנגישות של ארגון W3C לרמה AA, על פי מסמך WCAG 2.1.

התאמות נגישות שבוצעו באתר

ניווט נוח באמצעות מקלדת בלבד ללא צורך בעכבר.

אפשרות לשינוי גודל הגופן להקלה על קריאה.

ניגודיות צבעים גבוהה לשיפור הקריאות.

תיאורי טקסט (alt) לתמונות ולרכיבי מדיה.

שימוש בכותרות ותוויות ברורות להקלת ההתמצאות.

התאמה למכשירים ניידים וטאבלטים.

סיוע נוסף והתאמות אישיות

אם נתקלתם בבעיה או בקושי בגלישה באתר, נשמח לשמוע מכם ולספק פתרון מותאם.

פרטי יצירת קשר:

אם נתקלתם בבעיה הקשורה לנגישות או שיש לכם הצעות לשיפור, ניתן לפנות אלינו באמצעות:

 

  • דוא"ל: info@my-marketing.co.il
  • טלפון: 054-2383815
  • טופס יצירת קשר באתר

 

אנו מתחייבים להמשיך לשפר את נגישות האתר כדי להבטיח חוויית גלישה מיטבית לכלל המשתמשים.

דילוג לתוכן