מנהל דיגיטל

Digital Manager
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

 

כמה סיבות שעסק חייב מנהל דיגיטל שמבין במדיה חברתית

 

הגדרת השיווק השתנתה. בעוד שרוב בעלי העסקים מבינים זאת כיום, לעתים קרובות קשה להם להתרחק משיווק מסורתי – זה נראה אינטואיטיבי. למרבה הצער, דפים חברתיים רבים הופכים לשלטי חוצות מקוונים ללא הודעות מכירה בלבד. משווק ברשתות חברתיות מבין כיצד למנף את נוכחות החברה באתרים החברתיים – באמצעות תמהיל נכון של תוכן כדי להכיר חברים, להרחיב את "טווח ההגעה" של החברה, ובסופו של דבר לבצע מכירות.

פוסטים טובים דורשים מחקר. הודעות טובות ברשתות החברתיות אינן עוסקות רק במתרחש במשרד אלא במתרחש בעולם. מציאת שילוב נכון של פוסטים בעלי ערך, רלוונטי ומעניין לא רק דורש זמן, אלא הבנה היכן לחפש אותם.

מנהל דיגיטל למעכב אחת תוצאות

יש לעקוב אחר התוצאות. התקנת תוכנית ניתוח פשוטה אינה התשובה למדיה החברתית. יש להעריך כל פוסט כדי לראות כמה אנשים אהבו אותו, לשתף אותו או להגיב עליו. ההבנה למי אכפת מהעמוד שלך, וחשוב מכך, איך ומדוע הם מתקשרים איתו, חשובה ליצירת לידים שמביאים למכירות.

זְמַן. אם זמן הוא כסף, כמה תוציאו ללמוד כיצד להשתמש במדיה החברתית בצורה הטובה ביותר לעסק שלכם? אילו פלטפורמות? איך ומתי לפרסם? מה עובד … ומה לא? ואז הוסף את הזמן שלוקח ללמוד כללים חדשים ושיטות עבודה מומלצות עם התגלגלותם.
השתמש בתמונות הנכונות כדי להפוך את הדברים למעניינים. ככל שהזירה החברתית צפופה יותר, התמונות קיבלו את מרכז הבמה. הוכח כי פוסטים עם תמונות מקבלים הרבה יותר מעורבות מאלה שלא. משווקי מדיה חברתית מבינים כיצד לבצע אופטימיזציה של תמונות, איזה גודל הם צריכים להיות ואיך הם צריכים להיראות. עבור תמונות המסופקות על ידי לקוחות, הם יכולים לחתוך ו"תקן "בעיות במקור. הם גם יודעים כיצד להגדיל את הפוסטים בתמונות סטוק – היכן להשיג אותם, כיצד לייחס אותם וכיצד להשתמש בהם.

בחר את הפלטפורמה הנכונה. הפוסט המקורי שלנו נכתב בשנת 2011. גוגל פלוס לא היה קיים ורוב האנשים מעולם לא שמעו על פינטרסט או על אינסטגרם. איש לא דיבר על "שיווק באמצעות תוכן". בעוד שפייסבוק ממשיכה לספק את הקהל הגדול ביותר עבור חברות רבות, מנהל מדיה חברתית יסייע לבעלי עסקים לשמור על נוכחות באתרים החברתיים שיועילו לחברות שלהם – ויפקוח על עוקבים חדשים ככל שיופיעו.
לחתור למגע. זכרו, מדובר באתרים "חברתיים", כלומר יש לעקוב מקרוב אחר פוסטים בכדי לוודא ששאלות נענות ופתרון בעיות. מנהלי מדיה חברתית יגיבו להערות הקלות, אך תמיד יתריעו בפני בעלי העסקים / נציגים במידת הצורך.

 

מדיה חברתית וקידום אתרים.

מדיה חברתית וקידום אתרים.גוגל ומנועי חיפוש אחרים מודים כי איתותים חברתיים נחשבים בחיפושים אורגניים. אופטימיזציה של תמונות ופוסטים, קבלת תגובות, לייקים ושיתוף ושמירה על זרימה מתמדת של מידע יעזרו לכם למצוא אתכם – אפילו על ידי אנשים שטרם "אהבו" את העמוד שלכם.

לְפַרְסֵם! בעוד שפייסבוק ואתרים אחרים מציעים כיום פרסום בתשלום במחירים אטרקטיביים מאוד, (הרבה פחות מכל כלי תקשורת אחר) אם המודעות אינן כתובות בקפידה וממוקדות לפרמטרים הדמוגרפיים, הגאוגרפיים והפסיכוגרפיים הנכונים, ניתן לבזבז כסף. משווק מדיה חברתית מבין כיצד להשתמש במודעות אלה, כיצד למקד אליהם וכיצד לעקוב אחר יעילותן.

סבלנות והתמדה. שיווק במדיה חברתית אינו פרסום "חד פעמי". זו דרך חדשה לעשות עסקים והיא משלמת דיבידנדים אמיתיים. המטרה היא להיות אנשים שאנשים חושבים עליהם כאשר הם זקוקים למוצרים ו / או שירותים שאתה מציע.

שיווק במדיה חברתית נועד לספק חוויה חיובית, להגדיל את "טביעת הרגל הדיגיטלית" שלך ולהגדיל את בסיס הפניות שלך. הצרכנים של היום רוצים להרגיש בנוח ומחוברים לחברות איתם הם עושים עסקים. נוכחות מסבירת פנים ומקצועית באתרים חברתיים היא התחלה נהדרת!

פוסטים נוספים

רוצים לדבר?

התקשרו 054-2383815 או כיתבו לנו:

דילוג לתוכן