מנהל שיווק דיגיטלי

עיצוב ללא שם (13)
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

 

מה עושה מנהל שיווק דיגיטלי?

מה עושה מנהל שיווק דיגיטל? באילו כישורים יש לו / היא להחזיק ומה ההבדל בין מנהל שיווק דיגיטלי לבין קידום אתרים?

המונח שיווק דיגיטלי הוא חדש יחסית אם כי הרכיבים המרכיבים שיווק דיגיטלי קיימים זה מכבר.

משווקים, קידום אתרים ותעשייה כולה הבינו שבשביל אסטרטגיה מלאה של שיווק באינטרנט אתה צריך יותר מ- SEO, כך המונח 'שיווק דיגיטלי' החל לקבל יותר תשומת לב וכמו בכל מקצוע אחר, תמיד יש מקום ל'מנהל '.

אני עובד כמנהל שיווק דיגיטלי בשנים האחרונות ומה שאנסה להסביר להלן מה התפקיד של מנהל שיווק דיגיטלי בעולם המקוון של ימינו, מה הוא / היא עושה ומה ההבדל העיקרי בין להיות SEO לבין מנהל שיווק דיגיטלי.

 

מה ההבדל בין מנהל SEO ומנהל שיווק דיגיטלי?

קידום אתרים הוא מומחה באופטימיזציה למנועי חיפוש. הוא יכול לספר לך כיצד לבצע אופטימיזציה של אתרי האינטרנט שלך למנועי חיפוש, כיצד לבנות הפניות מאתרים אחרים (המכונים גם בניית קישורים) וכיצד לוודא שהאתר שלך נגיש לגוגל לצורך חשיפה רבה יותר.

לעומת זאת, מנהל שיווק דיגיטלי יכול לעשות יותר מסתם קידום אתרים.

קרוב לוודאי שהוא התחיל כיועץ קידום אתרים מכיוון שלמעשה זה המקום בו הכל מתחיל (בעולם השיווק באינטרנט).

אך יש לו ידע ומיומנויות הקשורים לרכיבים האחרים המרכיבים שיווק דיגיטלי כלומר שיווק באמצעות תוכן, שיווק בדוא"ל, שיווק במדיה חברתית ושיווק במובייל.

לכן, בקצרה, ההבדל בין קידום אתרים למנהל שיווק דיגיטלי הוא שהמוצר האחרון כולל מגוון רחב יותר של מיומנויות וידע ויכול לתכנן ולבצע אסטרטגיית שיווק דיגיטלית שלמה ומקיפה החורגת מ- SEO.

 

אז מה עושה מנהל שיווק דיגיטלי?

מנהל שיווק דיגיטלי אחראי לתכנן ולבצע קמפיין שיווקי דיגיטלי לקידום מותג, מוצרים או שירותים בכל ערוצי השיווק הדיגיטליים הקיימים. תפקידו כולל גם פיקוח על המומחים האחרים העובדים בצוותו.
חלק מהמשימות כוללות:

שיווק בתוכן – בעולם הדיגיטלי אתה זקוק לתוכן בכל צורה שהיא (טקסט, תמונות, וידאו, שמע וכו ') מכיוון שללא תוכן אתה לא יכול לעשות שום דבר באינטרנט.

השאלה היא איזה סוג של תוכן אתה צריך, מי יפיק את התוכן, מהם הנושאים, הכותרות, אורך התוכן וכו '.

אלה השאלות האופייניות שעליהם לענות על מנהל שיווק התוכן ואם אין מנהל שיווק תוכן (מה שמקובל ברוב החברות או הסוכנויות), אז חובתו של מנהל השיווק הדיגיטלי.

שיווק במדיה חברתית – חברתי הוא כלי נהדר ודרך נהדרת לקדם את החנות המקוונת או את העסק שלך, אך כיצד אתה מחליט באילו רשתות חברתיות להשתמש, כיצד אתה מגדיר יעדים ואיזה סוג תוכן אתה מפרסם?

מהו קמפיין מצליח ברשתות חברתיות ואיך אתה מנהל את העוקבים שלך? על שאלות שעליהם לענות על מנהל השיווק הדיגיטלי מול מנהל המדיה החברתית או מומחי המדיה החברתית.

שיווק בדוא"ל – ככל הנראה אין מנהל ייעודי לשיווק בדוא"ל, אלא אם כן אתה משתמש בדוא"ל בדרכים מתקדמות יותר מאשר משלוח ידיעונים והצעות מנוי.

תפקידו של מנהל השיווק הדיגיטלי לעצב את אסטרטגיית השיווק בדוא"ל עבור חברה המסונכרנת עם האסטרטגיה הכוללת של שיווק דיגיטלי.

שיווק במובייל – מובייל כבר אינו אופציה ולכן לכל עסק שנמצא באינטרנט צריך להיות אסטרטגיית שיווק במובייל.

זה עשוי להיות קשור לספק למשתמשים אתר ידידותי לנייד או אפילו בפיתוח יישומים ניידים לשווקים השונים (חנות אפל, גוגל פליי, חנות האפליקציות של אמזון וכו ').

על מנהל השיווק הדיגיטלי להיות בעל הידע הדרוש ותובנות בשוק כדי להציע את הדרך הטובה ביותר להתייחס לכך.

תקשורת, יישום, ניטור ואופטימיזציה מלבד תכנון והטמעה של האסטרטגיות הנ"ל.

פוסטים נוספים

שיווק דיגיטלי

היתרונות של ניהול דיגיטל במיקור חוץ

בנוף הדינמי של שיווק דיגיטלי, עסקים פונים יותר ויותר לניהול דיגיטל במיקור חוץ כצעד אסטרטגי לשיפור היעילות, שמירה על תחרותיות וצמיחה. להלן היתרונות העיקריים שהופכים

רוצים לדבר?

התקשרו 054-2383815 או כיתבו לנו:

דילוג לתוכן