מנהל שיווק דיגיטלי

מנהל שיווק דיגיטלי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

טיפים להעסקת מנהל שיווק דיגיטלי

העסקת מנהל שיווק דיגיטלי יכולה להיות משימה קשה מאוד. חברות נוספות מתחילות להקדיש את המשאבים שלהן לשיווק נכנס שמשמעותו דרישה גדולה יותר למובילים עם ניסיון שיווקי דיגיטלי.

למרבה הצער, נראה שיש ביקוש רב יותר מההיצע כרגע, ואם אינך אסטרטגי לגבי החיפוש שלך, זה עלול לקחת חודשים למצוא את האדם המושלם, או שתוכל בסופו של דבר לשכור שגוי.

השתמש בחמשת הטיפים האלה כדי לעזור לך להעסיק מנהל שיווק דיגיטלי עם הניסיון והמיומנויות הנכונים הדרושים לביצוע יוזמות ואסטרטגיות שיווקיות דיגיטליות.

מיומנויות השיווק הדיגיטלי

שיטות העבודה והערוצים הטובים ביותר בשיווק דיגיטלי משתנים כל העת עם התפתחות טכנולוגיות חדשות והצרכנים משנים את האופן שבו הם קונים מוצרים ושירותים. חשוב להזמין מנהל שיווק שיש לו ניסיון ביישום שיטות עבודה מומלצות עדכניות ואשר פועל גם כדי לעמוד בקצב התעשייה והמגמות העתידיות.

מוביל שיווק דיגיטלי בעולם של ימינו אמור להיות מסוגל להוביל את פיתוח האסטרטגיה ומסירת קמפיינים שיווקיים דיגיטליים לקהלים בערוצים שונים. ערוצים אלה עשויים לכלול ניידים, שיווק בדוא"ל, מדיה חברתית, SEO, SEM, וידאו, אוטומציה שיווקית ופרסום בתשלום. בקש דוגמאות ספציפיות לאופן שבו המועמד השתמש באחד או יותר מהערוצים הללו כדי להניע את מעורבות הלקוחות וודא שיש לו את המספרים לגיבוי.

כשמדובר במיומנויות ספציפיות עליהם להחזיק, זה יהיה תלוי בתפקיד המדויק ובדרישות התפקיד. עם זאת, על מנהל השיווק הדיגיטלי להיות שילוב של כישורים טכניים, יצירתיים ורכים. מיומנויות אלה יכולות לכלול יכולת מדידה ותעדוף, תשומת לב לפרטים, ניתוחים, הבנת UX, חשיבה רוחבית וידע מומחה באקסל.

 

 

והכי חשוב, על המועמד להיות בעל כישורי מנהלים רחבים וניסיון בניהול אנשים בצוות שיווק דיגיטלי. העמדות והמבנים הארגוניים בצוותי שיווק דיגיטלי משתנים מאוד ומוביל השיווק צריך לדעת היכן הוא זקוק למשאבים רבים יותר בכדי להניע את האסטרטגיה העסקית. כמו כן, על המועמד למנהל שיווקית לדעת לנהל אנשים במגוון תפקידים שיווקיים דיגיטליים ולהיות בעל כישורים בין אישיים ותקשורתיים הדרושים בכדי לגרום לצוות לעבוד.

אחד האתגרים הגדולים ביותר שמובילי שיווק צריכים להיות מסוגלים לפתור עבור העסק שלך הוא היכולת להבין את קהל היעד שלך ואיך הם עוברים בתהליך הקנייה. מסע הלקוח אינו עוד דרך לינארית. ישנן דרכים רבות שקונים פוטנציאליים יכולים להגיע לאתר שלך ולקבל החלטה לפנות או לרכוש את המוצר או השירות שלך.

מועמדים חזקים מנהלשיווקית יתנסו בפיתוח ובשימוש באישיות קהל ליצירת אסטרטגיות שיווק עתידיות וקשרים משמעותיים עם הקונים. כלים ופלטפורמות חדשות מעניקים למשווקים גישה לתובנות קהל שמעולם לא היו להם בעבר, ואז הם יכולים להשתמש בהם כדי למקד באופן ספציפי ללקוחות פוטנציאליים. לדוגמה, יצירת מודעות התמקדה בעבר אך ורק במילות מפתח, אך כעת תוכל ליצור מודעות ולמקד אותן לאנשים עם דמוגרפיה ספציפית, עניין וגורמים אחרים.

היכולת להבין תובנות ופרסונות של קונים היא קריטית עבור מועמד מנהל שיווקית. זה מאפשר עקביות בכל החברה כולל מיצוב, תקשורת, שירותים, מכירות ותמיכה.

שימוש בתהליך גיוס מוכח חשוב כשמעסיקים תפקיד כלשהו, ​​אך הופך לחשוב עוד יותר כשמגייסים תפקיד כה קריטי ומשנה עסק. תהליך גיוס אידיאלי יכלול תיאור משרה מעמיק, שנים נדרשות, הבחנה בין שכר לאורגני, וכן ראיונות מרובים עם עובדים שונים מחברתך.

יצירת תיאור תפקיד מדויק תעזור למשוך רק מועמדים בעלי רמת כישורים וניסיון נכונים לתפקיד. לעתים קרובות, אנשי מקצוע בתחום השיווק יהיו בעלי רקע והשכלה מגוונים מאוד. שלא כמו שכירת תפקידים כמו רואי חשבון או אנשי מקצוע בתחום הבריאות שבהם אתה יכול לדרוש השכלה והכשרה מסוימים, מנהל שיווק עשויים להיות בעלי תארים שונים וניסיון.

כמו כן, קיום מועמדים לביצוע ראיונות מרובים עם אנשים שונים מאנשי משאבי אנוש, מנהלים ומחלקת השיווק יסייע בהפחתת הטיות שכירות ויבטיח כי למועמד יש כישורי מנהלי ושיווק.

תהליכי גיוס רבים יכללו בדיקת התייחסות שבה מועמדים יעבירו לך רשימה של 3-5 מעסיקים או עמיתים קודמים כדי לאמת את העסקתם וכישוריהם. אתה יכול לקחת את זה צעד קדימה על ידי שיחה עם לקוחות עבר שהמועמד עבד אצלם.

אם אתה מראיין מועמדים מסוכנות שיווק, אתה יכול לבקש מהמועמד דוגמאות בעבר לעבודות שעשו בענף שלך. ואז, מצא את איש הקשר כתיבה לעסקים והתקשרו לבקש מהם משוב על כישורי העבודה והניהול של המועמד. אתה יכול לשאול אותם על יחסי העבודה שלהם, האם המועמד אי פעם החמיץ מועדים כלשהם או לא, ואיך המועמד תרם לפרויקט.

איך הם מודדים הצלחה השיווק הדיגיטלי?

מנהל שיווק דיגיטלי רבים חסר יכולת למדוד את ההצלחה של קמפיינים שיווקיים דיגיטליים וכיצד למדוד את החזר ה- ROI של מדיה חברתית ויזמות שיווק אחרות. זו בעיה מרכזית מכיוון שמובילי השיווק צריכים להיות מסוגלים למדוד את תוצאות מאמציהם וכיצד הכסף שהם מוציאים מביא ישירות למכירות.

אחת הדרכים לקבוע האם מועמד הצליח למדוד הצלחה בעבר היא לשאול תחילה כיצד הם מגדירים הצלחה וכיצד הם מתקשרים זאת לממונים עליהם ומנהלי החברה. זכור כי האופן שבו הם קובעים הצלחה יהיה תלוי בעסק ובתעשייה.

מנהל שיווק דיגיטלי לדוגמא, ניתן למדוד הצלחה לפי כמות המנויים למדיה החברתית או לניוזלטר, לידים מוסמכים או כמה תנועה נוצרת לאתר, תלוי באילו יעדים הגיוניים לחברה.

החלק החשוב ביותר בשאלת המועמד על הצלחתם הוא לוודא שהמועמד יודע להשתמש בכלים לזיהוי, מניפולציה והבנת נתונים. וודא שאתה מסוגל לשאול שאלות על Google Analytics, מדדי דוא"ל, קמפיינים של PPC וכו 'ולדעת את התשובות הנכונות.

העסקת מנהלים בתחום השיווק הדיגיטלי היא אחת ממגמות השיווק הדיגיטלי לשנת 2016 ונראה שלא מרפה מתישהו. מגמה נוספת של שיווק דיגיטלי היא שימוש בשיווק חוזים ועצמאיים כדי להשלים את צוות השיווק הנוכחי שלך או לנהל את כל פעילויות השיווק שלך. גלה כיצד שירותי הגיוס השיווקי של Naviga יכולים לעזור לך למלא את תפקיד מנהל השיווקית הדיגיטלית שלך בחוזה או במשרה מלאה.

 

פוסטים נוספים

רוצים לדבר?

התקשרו 054-2383815 או כיתבו לנו:

דילוג לתוכן