טיפים לשיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי (3)
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

מיקור חוץ של שיווק דיגיטלי? להלן עשרת הדיברות להצלחה שלך

מיקור חוץ של שיווק דיגיטלי בשלב מסוים הפך להיות הכרח עבור מרבית העסקים. זה לא אמור להפתיע כי מיקור חוץ של שיווק דיגיטלי הוא הפונקציה השלישית במיקור חוץ עבור עסקים קטנים, עם רק חשבונאות מיקור חוץ יותר ו- I.T

כיום, ליותר אנשים יש גישה לכלי שיווק דיגיטלי מאי פעם. פלטפורמות מקוונות, תוספים וכלים שנועדו לפשט את השיווק הדיגיטלי עד כדי כך שכל אחד יכול לעשות זאת. אבל האם הם יכולים?

אם זה היה נכון, לא היה דבר כזה סוכנויות שיווק דיגיטלי, נכון?

זה כמעט בלתי מתקבל על הדעת שעסק ישתמש בכישרון פנימי המסוגל לנהל קמפיינים ברשתות חברתיות, ליצור תוכן מרתק ומעורר השראה, לייעל אתרים עם קידום אתרים חדשני, לבנות קמפיינים מצליחים של PPC להמיר קליקים להכנסות ולעצב אתר עם חווית UX יש מבקרים שחוזרים לעוד שוב ושוב.

אם זאת, כדי שכל עסק ישרוד בעולם הדיגיטלי הקוצץ, הם זקוקים לכישרון עם כישורים אלה ועוד.

בשורה התחתונה: אם אתה רוצה להגביר את המותג שלך באופן מקוון, בשלב מסוים אתה צריך או תצטרך להעסיק סוכנות שיווק דיגיטלית שתדע מה הם עושים עבור אחת או כמה מהמשימות שהוזכרו לעיל.

אך לפני שאתם מבצעים חיפוש מהיר בגוגל, לחצו על כמה קישורים, והתקשרו לסוכנות עם אתר העוסק במתינות, קראו את עשרת מצוות ההצלחה למיקור חוץ של שיווק דיגיטלי בכדי להבטיח את הסיכוי הטוב ביותר שלכם להצלחה!

1. נסו לא לחסוך בתקציב

נתחיל באחת מובנת מאליה; מיקור חוץ של השיווק הדיגיטלי שלך זול יותר. לכל העסקים יש תקציב לעבוד. זה יהיה נפלא אם הם יכולים פשוט להוציא כסף כרצונם, אבל העולם פשוט לא עובד ככה!

תן לנו לצייר לך תמונה. כל עסק שרוצה לבנות את הנוכחות הדיגיטלית שלו יזדקק למוביל פרוייקט, מישהו שיוביל את כל הפעולות החל מעיצוב אתרים ועד אסטרטגיית מדיה חברתית … אה, והאם הזכרנו שהשיווק הדיגיטלי מתפתח? זה אף פעם לא נגמר!

בשלב הבא תזדקק למעצב אתרים, מומחה UX ואסטרטג תוכן. מישהו שידאג לתחזוקת אתרים, לבנות קמפיינים של SEO, ליצור ולפקח על דפי נחיתה, לבנות ולהפעיל קמפיינים של PPC, איש מקצוע בתחום יחסי הציבור, מישהו שיצור דוחות … הרשימה עוד ארוכה.

לפני שתתחיל אפילו לראות החזר השקעה כלשהו, ​​היית יכול לבזבז עשרות אלפי דולרים.

תנו לסוכנות השיווק הדיגיטלי תקציב ריאלי ותוכלו לדאוג לכל צרכי הנוכחות הדיגיטלית שלכם בזריקה אחת. עם קמפיינים רבי השפעה, אתר שמושך תשומת לב ושומר על אנשים ללחוץ על קישור פנימי אחרי קישור פנימי, ועוד ותוכלו לקצור את הפירות של הצלחה מבלי לשבור את הבנק.

פירושו שמיקור חוץ של שיווק דיגיטלי הוא שכירת צוות מומחים, ולעומת מציאת עובדים כל מומחה והעסקתם באופן אישי, אתה חוסך הרבה כסף. זו הסיבה שאתה לא רוצה להתנפל יותר מדי על התקציב ובמקום זאת להעריך טוב יותר את הגישה כדי להפיק ממנו את המרב הערך.

2. לקיים אסטרטגיה ולבצע אותה לשלמות

לא לציין את המובן מאליו, אך ההצלחה של השיווק הדיגיטלי שלך תלויה במידה רבה באסטרטגיה שלך טובה ומבוצעת היטב. שגיאה ותצטרך להתחיל מאפס שוב – ותבזבז שבועות או אפילו חודשים ויש לך מעט מה להראות בשביל זה.

חלק גדול מכל קמפיין שיווקי מצליח הוא להיות מודע לשינוי התנהגות ומגמות צרכנים ואין עסק טוב יותר שיגיד לכם זאת מאשר סוכנות שיווק דיגיטלית. השתמש בטכניקות קידום אתרים מיושנות או כובע שחור, והאתר שלך לא ידרג טוב. כתוב שורות נושא דוא"ל של קלישאה ותגנה את שיווק הדוא"ל שלך לתיקיות זבל.

סוכנויות שיווק דיגיטליות יודעות זאת. תכנון וביצוע אסטרטגיות של קמפיינים זה לא משהו שנעשה בזמן. הם נוצרו על ידי קבוצה של משווקים מלומדים עם ידע מיוחד המבלים שעה על גבי שעה בחדר ישיבות. ואז הם מוציאים להורג לשלמות.

אתה יכול להגיד שאתה יודע לעשות את זה?

אם היית מבקש מבונה לבנות בית והוא אומר לך שהפרויקט ייקח שישה חודשים, זה ייקח שישה חודשים, נכון?

3. אל תצפו לניסים בן לילה

שמעתם פעם את הביטוי "רומא לא נבנתה ביום אחד"? זה נכון לרוב הדברים בחיים, וטיפוח נוכחות דיגיטלית מוצלחת אינו יוצא מן הכלל. כדי ליצור דברים נהדרים אתה צריך זמן. אם אתה צופה בשיווק הדיגיטלי שלך באמצעות עדשה זו, יש לך מושג טוב למה לצפות. אם אתם מסתמכים על צוות ביתי שיפתח אתר מותאם לחלוטין עם פונקציונליות נשגבת, כזה שכל פיקסל, כל מילה מוסיפים ערך. או פלטפורמות חברתיות שכולם רוצים להגיב עליהן, וכל מה שביניהם, תוך כמה שבועות – אתם עומדים להתעוררות גסה.

מה אם יש לך פונקציית מסחר אלקטרוני באתר שלך ותרצה לשנות את היצע המוצרים שלך? מה אם עיצבתם מפוארים ביצירת ערוץ יוטיוב ובניית קהילה? כל הדברים האלה לוקחים זמן, וסוכנות לשיווק דיגיטלי מבינה זאת.

היה סבלני להשגת החזר השקעה כלשהו, ​​אחרי הכל, חשוב על זה: אם היית מבקש מבונה לבנות בית והוא אומר לך שהפרויקט ייקח שישה חודשים, זה ייקח שישה חודשים, נכון?

4. עודדו יצירתיות

 

יצירתיות הייתה מהותית להצלחה שיווקית הרבה לפני המהפכה הדיגיטלית ובעידן שבו אנשים מקדישים שניות להחליט אם התוכן בעמוד כלשהו שווה את זמנם, היצירתיות חשובה לא פחות, אם לא יותר, כיום.

הלקוחות שלך לא רוצים לקרוא עותק תפל ומשעמם. הם לא רוצים להסתכל על אינפוגרפיקה מעוררת השראה כמו קופסת קרטון. הם לא מעוניינים בציוצים על המפרט הטכני של קו המוצרים שלך. הם רוצים לקבל השראה, מאורסים, מוערכים. זה המקום שבו כישורי יצירה חדים משלמים דיבידנדים.

הוציאו את השיווק שלכם למיקור חוץ לסוכנות שיווק דיגיטלית ותקבלו גישה לכמה מהאנשים היצירתיים ביותר העובדים בכל מגזר כיום. עודד אותם להיות יצירתיים. לעשות משהו שונה. לחשוב מחוץ לקופסה. לא רק שזה ייתן למקצוענים בתחום השיווק הדיגיטלי מרחב ליצור קמפיינים מושכים תשומת לב, אלא שהם ייהנו כל כך הרבה מעבודתם – וכולנו יודעים, ככל שמישהו נהנה ממשרה יותר כך הוא מבצע טוב יותר!

5. שמרו על קווי תקשורת פתוחים

בואו נהיה גלויים: שום עסקה עסקית לא יכולה להצליח בלי לנהל דיאלוג פתוח. טיפוח יחסי עבודה טובים הוא אחד מאבני הבניין להצלחה. בלי זה, אי אמון יכול להיכנס, להחליט החלטות ולהתפתח אי הסכמות.

לא ניתן להפריז בהשפעה שיש לתקשורת על שיווק דיגיטלי. כפי שהזכרנו לעיל, איסוף תוכן מרתק או חיזוק קמפיינים ברשתות חברתיות דורש פרשנות יצירתית רבה. אין פתרון יחיד, שחור-לבן לבניית הנוכחות המקוונת שלך. הסיכון לתקשורת לא נכונה הוא גבוה. לכן כאשר עוסקים בסוכנות שיווק דיגיטלית, יש ליישר את המטרות ולהבין את היעדים. בלי זה, הקשר בין בעלי עסקים לסוכנות הדיגיטלית שלהם יישבר בהכרח.

זכרו גם שלעיתים קרובות הדברים הקטנים הם אלה שעושים את ההבדל. בוא נגיד שאתה רוצה לגלם אתוס נגיש. ספרו למשווקים שלכם. לאחר מכן הם יתאימו את התוכן לכך. אם ברצונך לקדם בכבדות מוצר או שירות, אמור למשווקים שלך. מה אם אתה רוצה לקדם הצעה מיוחדת, שוב אמור למשווקים שלך. הם לא יכולים לפזר את אבק הפיות היצירתי שלהם על המטרות והרעיונות שלך אם הם מתקשרים ביעילות.

6. היו פתוחים לשינוי במיתוג

אנחנו מבינים את זה – השינוי מפחיד, ויש בעלי עסקים שלא קולטים לרעיון הזה כמו אחרים. עם זאת, היותך פתוח לשינוי במיתוג יכול לשנות את העסק שלך לחלוטין.

זכרו כשאתם מבצעים מיקור חוץ במיקור חוץ לסוכנות שיווק דיגיטלית טובה, יש להם אצבעות על הדופק של המגמות האחרונות. הם יודעים מה הצרכנים רוצים. הם יודעים מה הנוכחי. אז אם הם אומרים שמיתוג חדש יכול לעצב מחדש את תחושתם של הלקוחות שלך ולשפר באופן דרסטי את הסיכויים המסחריים שלך – אמון בעצתם.

המותג שלך אולי עבד היטב לפני עשרים שנה, אך האם הוא באמת עדכני כרגע? אם אתה זקוק למיקור חוץ של אנשי מקצוע כדי להכניס את המותג שלך לעידן הדיגיטלי, מיקור חוץ של שיווק דיגיטלי הוא חובה.

7. מינוף פלטפורמות, פרקטיות ומגמות

שיווק דיגיטלי מתפתח כל הזמן. גוגל משחררת עדכונים. פלטפורמות מדיה חברתית מוסיפות פונקציות חדשות. האופן שבו אנו רוצים שהתוכן שלנו יועבר אלינו ישתנה (סרטון זה כבר לא אופציה, זה הכרח). נוכל להמשיך ולהמשיך.

אם אתה לא מתעדכן לחלוטין בעדכון האלגוריתם הקרוב של גוגל 2021 אשר ימדוד כיצד המשתמשים חווים את ביצועי דפי האינטרנט או כיצד תוכל להשתמש באפליקציה הקרובה של פייסבוק, Collab, (הגרסה שלהם ל- Tik Tok) ובעושר אחר. בשינויים עדינים ולא כל כך עדינים בטכנולוגיה ובשיווק שעלולים להשפיע על ביצועי העסק באופן מקוון, עליכם למיקור חוץ את השיווק הדיגיטלי שלכם למי שעושה זאת.

על ידי מינוף הפלטפורמות, השיטות והמגמות העדכניות ביותר תוכל להקדים את התחרות. אם לא, צפה מהלקוחות שלך לעבור למתחרים שלך.

8. התקדמות ללא ניהול מיקרו

בעת מיקור חוץ לסוכנות שיווק דיגיטלי – אתה משאיר את צמיחת הנוכחות המקוונת שלך בידי מומחים. עכשיו אתה חופשי להקדיש זמן ואנרגיה לפיתוח היעדים, התהליכים והכוונה של העסק שלך.

שיתוף פעולה הוא תמיד חשוב, אך עבודה מול סוכנות שיווק דיגיטלית אמורה להקל על חייך ולא לדרוש ניהול מיקרו בכל צורה או צורה שהיא. המטרה היא לנצל את המומחיות שלהם, אך לא במחיר היעילות. לכן, לפני שתקפוץ מהבית למיקור חוץ – וודא שקיימת תהליכים מבוססים ותקשורת ברורה כדי למנוע מעורבות יתר בהתקדמותם ובפרויקטים שלהם.

9. תיהנו מדעה שנייה

לא ניתן להמעיט בערך האובייקטיביות. כאשר אתה מבלה בפגישה לאחר פגישה עם סיעור מוחות של מוצרים או רעיונות חדשים, יכול להיות קשה לקחת צעד אחורה ולבקר את עבודת הצוות שלך. קשה עוד יותר לאסוף רעיון שאתה או הצוות שלך מתלהבים ממנו במיוחד. שם סוכנות דיגיטלית מועילה. אנו מספקים יותר מסתם שירות – חמוש בהבנת הטרנדים, הפלטפורמות והאסטרטגיות המקוונות האחרונות, אנו יכולים להציע משוב אובייקטיבי על מגוון הצעות עסקיות.

אנו יכולים לעזור לך לקחת בלוט של רעיון ולהפוך אותו למשהו מרהיב או לעזור לך להימנע מבזבוז זמן, כסף וכוח אדם על הצעה לא נכונה. כשמדובר להצליח בנוף הדיגיטלי – אינך יכול לנצח את כוחה של דעה שנייה.

10. התחל את העסק שלך ברגל ימין

ציווי עשירי ואחרון זה חשוב במיוחד עבור חברות סטארט-אפ או אם אתה משיק מוצר או שירות חדש.

זה לא סוד שעולם העסקים הוא חותך גרון. יש כל כך הרבה היבטים של פתיחת עסק חדש שצריך לבצע אותו לכאורה לשלמות אם אתה רוצה למצוא מידה כלשהי של הצלחה. אתה עשוי לחשוב שמיקור חוץ של שיווק דיגיטלי שמור לעסקים מבוססים – לא נכון.

סוכנות לשיווק דיגיטלי יכולה לעזור להבטיח את נוכחותכם המקוונת ברגל ימין. הם יכולים להגדיר אותך עם תוכן מושך את העין ומרתק את העין, אתר מותאם לחלוטין, חווית UX רוצחת – הרשימה נמשכת. יש להם הבנה חדה של מה שנדרש לעסק כדי להצליח מהיום הראשון. יתרה מכך, על ידי הפעלת סוכנות שיווק דיגיטלית בשלב מוקדם, תוכלו לבנות תהליכים ושיטות המבוססות על ייעוץ מומחה בתעשייה.

איך הניסיון שלך היה במיקור חוץ של שיווק דיגיטלי? אשמח לשמוע אם יש לך מצוות להוסיף לאמור לעיל בתגובות.

פוסטים נוספים

רוצים לדבר?

התקשרו 054-2383815 או כיתבו לנו:

דילוג לתוכן