שיווק דיגיטלי

עיצוב ללא שם - 2021-03-29T152719.967
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

 

10 טיפים וטריקים לשיווק דיגיטלי מהמותגים המובילים

 

אין ספק כי שיווק דיגיטלי או שיווק מקוון הם מכריעים בכל הנוגע להצלחה של עסק כלשהו ולא משנה באיזה ענף אתה נמצא. בניגוד לעבר בו עסקים השתמשו בפרסום מסורתי, כיום הם אינם יעילים כמו פרסום מקוון וזה דחף עסקים רבים לאמץ פרסום מקוון כדי להגיע ללקוחות. שיווק מקוון הוא הדרך ללכת אם ברצונך להגיע וליצור קשר עם הלקוחות.

 

הימים בהם היה קשה להבין מה הלקוחות רוצים חלפו. כיום, עם העלייה בכלים כמו ניתוח ותוכנות שיווק דיגיטלי, הרבה יותר קל לנחש – לא, הערכה – התנהגות הלקוחות … ולענות עליה! שיווק מקוון אפשר לעסקים להשיג תובנות יקרות בראשם של הלקוחות.

כאשר הוא מיושם בצורה נכונה, שיווק דיגיטלי יאפשר לעסק שלך למקד ולהגיע ללקוחותיו, לסווג חדשים, להגדיל מכירות ולחוות צמיחה מתמשכת.

 

מהו שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי הוא שימוש באינטרנט ובמכשירים אלקטרוניים בכדי להפוך את העסק שלך למודע בפני לקוחותיך הקיימים והחדשים, הן מקומית והן בינלאומית. זהו אמצעי פרסום הנעשה באמצעות פלטפורמות דיגיטליות כמו מדיה חברתית, דוא"ל, אפליקציות סלולריות, אתרים ומנועי חיפוש.

 

זה העולם הדיגיטלי של ימינו, שיווק נוגע לקשר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך במקום הנכון ובזמן הרצוי, למכור להם סחורות ושירות שהם זקוקים לו בזמן הנכון. פירוש הדבר שעליך למקד אותם למקום בו הם מבלים את רוב זמנם ובמקרה זה זהו האינטרנט. שיווק דיגיטלי כולל מגוון פעילויות שיווקיות כמו שיווק באמצעות תוכן, שיווק במייל, אופטימיזציה למנועי חיפוש, שיווק במובייל ועוד.

 

עם זאת, להלן ריכזנו את רשימת הטריקים השיווקיים הדיגיטליים המשמשים את כל המותגים העסקיים המפורסמים בעולם.

 

  1. שלב SEO ושיווק תוכן

בעבר SEO היה פונקציה של קידוד. כיום, רוב המדדים הכלולים באלגוריתם של גוגל קשורים לתוכן ולמעורבות שאתה זוכה בהפצת תוכן מעולה. שימוש בסוגים שונים של תוכן (חזותי, טקסט, וידאו, אינפוגרפיקה, שמע וכו ') עושה הרבה יותר טוב משימוש בסוג תוכן אחד.

 

יותר תוכן – ככל שיותר עסקים מאמצים שיווק בתוכן, התחרות ממשיכה להיות קשה יותר. כל מה שאתה עושה באינטרנט טובע ברעש ובעומס מידע רב. אם זה SEO עסקים רבים עושים את זה. אם זה פרסום תוכן טוב ומקורי, רבים עושים זאת. לכן, כדי לנצח אותם, אתה צריך לפרסם תוכן טוב יותר ויותר. על פי נתוני HubSpot, פרסום לפחות פעם בשבוע הוא קריטי עבור החזר ה- ROI וההחזר על ההשקעה יורד די בזריזות כשאתה מפרסם בתדירות נמוכה יותר. עם זאת, לא מדובר בכמות או באיכות, אלא בתמהיל אידיאלי של שניהם.

תוכן בעל ערך – תוכן צריך להיות משעשע, אינפורמטיבי או לגרום לקורא להרגיש משהו. תוכן בעל ערך מעודד מינוי לדוא"ל שלך, שיתוף, תגובות ופעולות אחרות התורמות להחזר ה- ROI.

תוכן מקורי – תוכן יכול להיות אודיו, וידאו או טקסט, אך כאשר אתה מחליט להשתמש בתוכן דיגיטלי זה או בכולם, וודא שהוא טוב ומקורי. אם אינך יכול ליצור בעצמך תוכן ייחודי, מרתק וטוב, תוכל לשכור מומחה ליצירת תוכן לאתר ולפלטפורמות המדיה החברתית שלך. זה המקום שבו תזדקק לתוכנית עוצמתית לשיווק תוכן כמו שמעולם לא הייתה לדעת איפה מבקר נמצא בתהליך ההמרה זה לא תמיד קל, אבל אם ביצעת עבודה טובה בקידוד תוכן (החלת קודי מעקב כדי שתדע איזה סוג תוכן הסיע אותו לבקר באתר שלך) והשתמש בכלים שבהם לאפשר לך לעקוב אחר המבקרים שהיו בעבר, אתה יכול לנחש מושכל לגבי התוכן שהם זקוקים לו. על ידי הצגת התוכן הנכון בזמן הנכון, סביר יותר שתמיר מבקרים.

 

  1. יש נוכחות גלויה בפלטפורמות מדיה חברתית רלוונטיות

להיראות באינטרנט זה המפתח להצלחה עבור כל עסק, במיוחד בעולם של היום בו כמעט כל העסקים הפכו לדיגיטליים. זו אחת הדרכים להתבלט מהקהל. מסיבה זו עליכם לבנות את הנוכחות המקוונת שלכם ברשתות מדיה חברתית רלוונטיות. שים לב שיש הרבה רשתות חברתיות זמינות, אך עליך לזהות היכן הלקוחות שלך מבלים את רוב זמנם ולמקד אותם לשם. בחר את אלו הרלוונטיים לעסק שלך ולקוחות פוטנציאליים ובנה את הנוכחות המקוונת שלך שם.

 

  1. בצע אופטימיזציה לאתר שלך לגלישה ראשונה בנייד

כדי להבטיח שהתוכן שלך ידידותי לנייד, האתר שלך ורשתות המדיה החברתית נגישים בשולחן העבודה ובמכשירים ניידים. לקוחות משתמשים כיום בסמארטפונים וטאבלטים כדי לגשת לאינטרנט. לכן, חשוב להכין האתר והתוכן הנגישים למשתמשים בכל גדלי המסך.

 

  1. השתמש בכלים הנכונים

שיווק דיגיטלי הוא מיזוג של אסטרטגיות שונות המכוונות לשפע של ערוצים, כמו SEO, PPC, מדיה חברתית וכו '. על מנת להבטיח שיש לך תמהיל שיווקי משולב, אתה זקוק לכלי השיווק הדיגיטליים הנכונים שיעזרו לך להריץ קמפיינים יעילים. אתה צריך גם לפתח מומחיות בשימוש בהן ויישום התובנות בהקשר הנכון.

 

  1. היו מדהימים בעיצוב

העיצוב מבסס הרבה ממה שגורם להצלחה בשיווק דיגיטלי. בין אם אתה מעצב אתר, דף נחיתה או יוצר תמונה לאתר, למודעה או לאינפוגרפיקה שלך, אתה צריך כישורי עיצוב טובים. לא כולנו ילדים שורצים בכל מה שקשור לעיצוב, אבל יש כמה כלים לעזור.

 

Canva – הוא כלי נהדר ליצירת תמונות מדיה חברתית ויצירת באנרים ל – גדלי מודעות שובנים בגוגל (לרשת המדיה GDN) בין אם אתה צריך אותם לפרופיל שלך או כתמונות שייכללו בפוסטים. היבט אחד של Canva שאני מאוד אוהב הוא התבניות שעוזרות לעצב תמונות בעלות מראה נהדר גם אם אינך יודע דבר על פריסה או על איזה גופנים משתלבים. הם מוסיפים כל הזמן תמונות וכלים חדשים, כגון תבניות אינפוגרפיות, שיעזרו לך.

 

 

 

  1. צור רשימת דוא"ל

זה צריך להיעשות מתחילת העסק שלך. אם אתה בשלב ההפעלה, עליך ליצור רשימת דוא"ל בעת התכנון. דאג לאסוף הודעות דוא"ל של אנשים לאן תשלח להם עדכונים והתקדמות העסק שלך. שלח להם מידע שימושי, אך הימנע מספאם.

 

  1. הוצאות על פרסום דיגיטלי

פרסום מקוון, כולל קמפיינים מסוג PPC (תשלום לקליק) כגון Google Ads, Microsoft Ads, פרסום במדיה חברתית בפלטפורמות כגון Facebook, Instagram, LinkedIn ו- Twitter, ומודעות סלולריות נהדרות לתמיכה בהצלחה בשיווק דיגיטלי.

 

  1. השתמש באינפוגרפיקה

אנשים אוהבים אינפוגרפיות כי הם מושכים. שים לב שהמוח שלנו יכול לעבד תמונות חייב להיות מהיר יותר מהטקסט. תמונה שווה אלף מילים, ואנשים ישתפו אותם לעתים קרובות יותר מאשר טקסטים.

 

הנה כמה דוגמאות לאינפוגרפיות התוכן הטובות ביותר שיצרו משווקים מדהימים ונהגו להדהד את הקהל שלהם.

 

  1. צפו מקרוב בניתוח שלכם

כמעט הקצה השני של הספקטרום מהיצירתיות הוא ניתוח, אבל זה בדיוק השילוב הדרוש לך להצלחה בשיווק דיגיטלי. Google Analytics מושלם להבנת אלמנטים קריטיים באתר שלך וכיצד מבקרים מנווטים בו. אם אתה מנסה ללמוד כיצד להשיג תובנות מ- Google Analytics, אתה יכול להשתמש ב- Google Data Studio כדי לתת לו נסיעת מבחן באמצעות נתונים מאתר המסחר האלקטרוני של גוגל.

 

עבור ניתוחים מחוץ לגוגל אנליטיקס, קיימים מספר כלים נהדרים. אתה יכול להשתמש בניתוחים פרטניים מכל רשת חברתית (כלומר פייסבוק, פינטרסט וכו '), אתה יכול להביא את כולם למקום אחד באמצעות תוכנית לוח מחוונים כגון Cognos (מבית IBM), או שתוכל לשלם עבור כלי חזק יותר להשיג יותר תובנות.

 

  1. לשלב אסטרטגיות וקמפיינים בערוצים

שילוב בין טקטיקות אלה יכול להיות מאתגר מאוד, במיוחד בחברה גדולה יותר בה צוותים שונים עשויים לנהל פלטפורמות שונות או כאשר סוכנויות מודעות שונות מטפלות בהיבטים שונים של שיווק, כגון שיווק בתוכן, בתשלום ובחברה. אבל, שלבו אתכם כדי להשיג הצלחה אמיתית בשיווק דיגיטלי.

 

 

פוסטים נוספים

רוצים לדבר?

התקשרו 054-2383815 או כיתבו לנו:

דילוג לתוכן