מודעות לרשת המדיה (של גוגל)

GDN
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

17 גדלי המודעות לרשת המדיה של Google (GDN) + דוגמאות להורדה

שיווק מחדש (Remarketing) יכול למשוך מבקרים שהתעניינו בשירות שלך לאתר שלך ולגרום למכירות ולהכנסות נוספות בעלות מדיה נמוכה יותר יחסית. עם זאת, אם אתה משיק קמפיין רימרקטינג ב- Google Ads, האופציה מאפשרת גדלי מודעות במגוון צורות ומיקומים, כיצד לבחור מה נכון לנו? מה הם הגדלים ואיפה המיקומים? אנו ב MY-Marketing באים לעשות לך סדר:

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

 

להורדת חוברת המידות לחצן כאן

 

אילו גדלי מודעות של Google הם הפופולריים ביותר?

גדלי המודעות הפופולריים ביותר של Google לפרסום ברשת המדיה כוללים:

באנר גדול לנייד (320 על 100)

חצי עמוד (300 על 600)

מלבן גדול (336 על 280)

מלבן בינוני (300 על 250)

Leaderboard (728 על 90)

 

 

למידע נוסף על גדלים אלה של מודעות והשימוש בהם:

  1. כרזה (468 על 60)

כאשר הלקוחות הפוטנציאליים שלך גולשים, הדבר הראשון שהם רואים באתרים הוא החלק העליון של הדף והמודעות שלך צריכות להיות שם והן יכולות למשוך תשומת לב וליזום מאמצי השיווק מחדש שלך. בדרך כלל בניגוד למודעת Leaderboard, הם דקים וארוכים.

 

  1. חצי באנר (234 על 60)

אם אתה מחפש מודעה בהיקף קטן אך רב עוצמה, מודעת חצי הבאנר יכולה להתאים. הוא מתאים לאזורים צרים יותר, אך טווח ההגעה שלו לקהלים הוא פחות משמעותי בשל. גודל זה של Google Ads הוא קצר יותר, ומפחית מקום לטקסט, אך הוא יכול להפנות את הצופים לאתר שלך ולשירותים שלך בעזרת תמונות עוצמתיות.

 

  1. באנר לנייד (320 על 50)

הבאנר לנייד מופיע רק במכשירים ניידים כמובן, אך הוא מציין קבוצה משמעותית של אנשים.

השימוש באינטרנט הסלולרי גדול מאוד, מה שאומר שהשיווק במובייל מלא בפוטנציאל. בזמן שאנשים גוללים על הסמארטפונים או הטאבלטים שלהם, הבאנר שלך יכול להשיג חשיפה מועילה.

 

  1. באנר גדול לנייד (320 על 100)

*גודל המודעה עם הביצועים הטובים ביותר

באנרים גדולים לנייד עושים רימרקטינג טוב יותר מגודל הבאנר הרגיל לנייד. ישראלים בד"כ  גולשים באינטרנט באמצעות פס רחב, כך שגודל המודעות הניידות הבולטות יכול לרתק לקוחות פוטנציאליים היטב.

 

  1. כרזה אנכית (120 על 240)

בדומה לגודל חצי הבאנר, מודעות אנכיות יכולות לתפוס חללים צפופים יותר. מודעות דקות יכולות להגיע למקומות קרובים אלה, אתה יכול להתקשות בהכנסת משפטים והודעות קריאה לפעולה סבירות (CTA) במרחב זה.

 

  1. ריבוע (250 על 250)

גודל הריבוע מופיע הן באלקטרוניקה ניידת והן במחשבים, ומדובר בפרופורציה ורב -תכליתית. ריבוע הוא גם סוג מודעה רספונסיבית, כך שהיא מתאימה את עצמה למקומות הנגישים ביותר באתרים.

 

  1. ריבוע קטן (200 על 200)

למודעות מרובעות קטנות יש אותן יכולות שיווקיות כמו הגודל המרובע הרגיל, אך הן מעט פחות בולטות. הם תואמים גם לדפדפנים ניידים.

 

  1. מלבן קטן (180 על 150)

למרות שמודעות מלבן בדרך כלל יוצרות תנועה, מודעות מלבן קטנות הן הגודל הפחות משפיע בפרסום ברשת המדיה. הם יכולים להכיל דפים קומפקטיים.

 

  1. חצי עמוד (300 על 600)

*גודל המודעה עם הביצועים הטובים ביותר

למרות שמודעות חצי עמוד המודעות אינן תופסות מחצית מהדף כפי ששמם מרמז, הן מציגות מידע טוב ומעביר מידע לקוראים. זה יכול להיות בגלל שמודעות של חצי עמוד תופסות חלק גדול יותר של הנדל"ן באתר מאשר מודעות אחרות.

מודעות של חצי עמוד מופיעות בצד ויש להן שיעור חשיפות שרואה צמיחה מהירה מה שיכול לעודד יותר קליקים והמרות.

 

  1. מלבן גדול (336 על 280)

*גודל המודעה עם הביצועים הטובים ביותר

מכיוון ש- Google Ads מציעה מלאי גבוה של מודעות מלבן גדולות, הן יכולות להגביר את ההמרות. מודעות אלה מקבלים תגובות טובות יותר מהצופים ושילוב רכיבי ויזואלית וטקסט יכול לשפר את הביצועים שלהם עוד יותר.

 

  1. גורד שחקים (120 על 600)

גורדי שחקים, הממוקמים בצידי הדפים, הם מודעות גבוהות, המגבילות את מיקום המילה.

גדלי המודעות לרימרקטינג ב- Google Ads הם אנכיים, כך שהם פחות מבוקשים על ידי עסקים. עם זאת, הדבר מביא לעלות נמוכה יותר. למודעות גורד שחקים עדיין יש סיכוי הוגן לגרום לקהל שלך לבקר באתר שלך שוב, ולכן כדאי לשקול אותן.

 

  1. מלבן בינוני (300 על 250)

*גודל המודעה עם הביצועים הטובים ביותר

מודעות מלבן בינוני הן חלק מגדלי המודעות הממקדות מחדש של Google. הם יכולים להופיע בסמארטפונים, טאבלטים ומחשבים, ויכולים להופיע בתוך טקסט או בתחתית הדפים, במיוחד לאחר מאמרים.

 

  1. דיוקן (300 על 1050)

מודעות דיוקן יכולות להופיע באמצע תוכן האתר, אך הדבר עלול להפריע לרצף הדפים הטבעי. כל עוד אלה מעדיפים צד אחד, כשהם נוטים ימינה או שמאלה, הם יכולים לפעול כמודעות חזקות מאוד.

 

  1. לוח מודעות (970על 250)

המודעה האופקית הגדולה ביותר לרימרקטינג ב- Google Ads, מודעות לוח מודעות בולטות בראש הדפים. הם יכולים לשבת במיקומים שונים באתרים, אך הם מקבלים את שיעורי ההופעות הטובים ביותר כאשר הם ממוקמים מעל התוכן.

 

  1. לוח שיעורים (728 על 90)

*גודל המודעה עם הביצועים הטובים ביותר

לאתרים רבים ברשת רימרקטינג יש מקום עבורם. הם בדרך כלל מופיעים במיקומים ראשוניים, כמו בחלק העליון של דף אתר אינטרנט, וכאן הם היעילים ביותר. מסביב לפורומים הם גם פועלים היטב.

 

  1. לוח מדדים גדול (970 על 90)

מודעה זו כוללת גם אפשרות להרחבה, הזזה של שאר תוכן הדף כלפי מטה, מה שיכול ליצור חוויה מובחנת. זה יכול לייצר יותר אינטראקציה, אבל זה יכול להיראות פולשני. עם זאת, משתמשים יכולים להמשיך להתממשק לגרסה המורחבת, או שהם יכולים להמשיך הלאה, ולתת לקהל הממוקד שלך הזדמנות להמשיך את המוצרים שלך.

 

בנוסף, קימות מידות קבועות למודעות רספונסיביות:

 

קבל יותר ממודעות הרימרקטינג שלך!

גיבוי אסטרטגיית המודעות שלך עם מיקוד מחדש מניעה קמפיינים שיווקיים שלך קדימה, ובתמיכת מומחים תוכל למקסם את ההשפעה והחזרה של מודעות הרימרקטינג שלך.

 

פוסטים נוספים

שיווק דיגיטלי

שירותי שיווק דיגיטל במיקור חוץ

  להחזיק צוות גדול של אנשי מקצוע בתחום השיווק הוא מותרות שהרבה עסקים קטנים ובינוניים פשוט לא יכולים להרשות לעצמם. כדי להיות יעיל בשיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי

שיווק במיקור חוץ

האם באמת יש לך זמן וחופש לפתח אסטרטגיה מתוחכמת, לכתוב את העותק, לעצב את התמונות, לעקוב אחר הקמפיינים ולעשות כל מה שכרוך בניהול קמפיין שיווקי מצליח?

רוצים לדבר?

התקשרו 054-2383815 או כיתבו לנו:

דילוג לתוכן