שיווק בפייסבוק

עיצוב ללא שם - 2021-04-04T152524.646
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

 

10 הטיפים המובילים לשיווק בפייסבוק כשאין לך תקציב גדול

 

  1. השתמש CANVA כדי ליצירת תמונת שער מושכת את העין

אתה לא צריך מעצב מקצועי כדי ליצור תמונה מדהימה ומרתקת. יש הרבה כלים נהדרים בחינם שבהם אתה יכול להשתמש כדי ליצור או לערוך את התמונות שלך. אחד המועדפים עליי היא Canva. הם מציעים פריסות במיוחד עבור שיווק בפייסבוק, כלומר אתה לא צריך "לנחש" אם התמונה שלך היא בגודל או בפורמט הנכון. ואם אתה לא מצליח למצוא את מבוקשך במבחר הרחב של תבניות בחינם, תוכל לבחור בין רבים אחרים רבים שעדיין יעלו לך כסף!

 

  1. שימו לב להעביר את האוהדים שלכם לרשימת הדוא"ל שלכם

התקשורת שלך עם המעורבות בדף הפייסבוק שלך תמיד תהיה מוגבלת על ידי האלגוריתמים והפיד המסוננים של פייסבוק. מסיבה זו, חשוב לוודא שאתה תמיד מעביר את האוהדים שלך לרשימת הדוא"ל שלך. אחת הדרכים האהובות עלי לעשות זאת היא לקדם מוצר "חינמי יקר" תמורת כתובת דוא"ל!

 

  1. שאל שאלות כדי להגביר את המעורבות

יש בעלי עסקים שעדיין משתמשים בפייסבוק כדרך לשדר מסר חד כיווני למעריצים שלהם. עם זאת, פייסבוק פועלת בצורה הטובה ביותר כאשר אתה משתמש בה לשיחות דו-כיווניות. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא להשתמש בשאלות בפוסטים שלך. בקש מהקהל שלך את מחשבותיו ודעותיו, ואז הקפד להגיב למשוב שלהם.

 

  1. התייעץ עם תובנות פייסבוק כדי לגלות אילו סוגי פוסטים מהדהדים את הקהל שלך

אני אוהב לחשוב על תובנות פייסבוק כעל היועץ האישי שלי בפייסבוק. אתה לא צריך לנחש אילו סוגי פוסטים מקבלים הכי הרבה מעורבות בקהל שלך! התייעץ באופן קבוע עם התובנות שלך כדי לראות אילו סוגי פוסטים ונושאים מהדהדים את הקהל שלך … ואז פרסם אותם לעתים קרובות יותר!

 

  1. פרסם ציטוטים

אם אתה עוקב אחריי בפייסבוק, אתה יודע שאני אוהב להשתמש במרכאות תמונות! קל ליצור אותם באמצעות מגוון כלים בחינם, והם מדהימים לקבלת לייקים, תגובות ושיתופים. פשוט כיסו ציטוט מצחיק, מניע או השראה (משלכם או של מישהו אחר) על רקע מושך את העין, ואז שתפו אותו בדף שלכם. הנה כמה מהכלים החינמיים האהובים עלי ליצירת גרפיקה מדהימה!

 

  1. השתמש ב- Buzzsumo כדי למצוא רעיונות תוכן חדשים

נמאס לכם לפרסם תכנים שלא מקבלים אחיזה? השתמש בכלי חינמי כמו Buzzsumo כדי למצוא את התוכן הפופולרי ביותר עבור נושא נתון. חבר נושא רלוונטי, ו- Buzzsumo יתן לך רשימה של התוכן הפופולרי ביותר בנושא זה, בהתבסס על מספר השיתופים החברתיים.

 

  1. מציעים מבצעים ומבצעים בלעדיים

42% מהאנשים אוהבים דף מותג כדי לקבל קופונים או הנחות. שכב על גרפיקה עם תוכן פרסומי או קודי קופון, ושתף אותם בדף הפייסבוק שלך. אתה יכול גם ליצור הצעה בפייסבוק מהעמוד שלך בחינם; אני אוהב להשתמש בהצעות לקידום מוצר אינפורמציה בחינם כמו ספר אלקטרוני. זוהי דרך נהדרת להעביר את האוהדים למשפך השיווק המקוון שלך! (ראה מס '2 לעיל).

 

  1. נסה לפרסם עדכוני קישורים

בדקו מגוון אסטרטגיה שלך, מה יצר הכי הרבה המרות. לאחר שבוע של שיתוף עדכוני קישורים בלבד, החציון שלהם עלה בכ- 70%, והקליקים גדלו בכמעט 10%.

 

  1. שלב את האתר שלך עם דף הפייסבוק שלך

כשאתה עובד עם תקציב קטן (או לא קיים), קריטי שתמצא דרכים למנף את הקהל הקיים שלך כדי להרחיב את עמוד הפייסבוק שלך. מסיבה זו, אני ממליץ להשתמש בכפתורים ותגים של פייסבוק כדי לעודד שיתוף חברתי ולהגדיל את דפי הפייסבוק שלך. אם יש לך אתר וורדפרס, אני ממליץ גם להשתמש בתוסף כמו תגובות של פייסבוק כדי להוסיף תיבת תגובות בפייסבוק לבלוג שלך.

 

  1. היו מחויבים, והיו עקביים

הטיפ האחרון (ואולי החשוב ביותר) שאני יכול לתת לך לשיווק העסק שלך בחינם בפייסבוק הוא להיות עקבי. אל תהיה כמו אותו דוד מעצבן שמופיע רק כשהוא רוצה משהו; להופיע באופן עקבי, לפרסם תכנים באופן קבוע ולהגיב לשאלות ותגובות מייד. זו הדרך לבנות מערכות יחסים עם הקהל שלך שבנויות על אמון.

פוסטים נוספים

רוצים לדבר?

התקשרו 054-2383815 או כיתבו לנו:

דילוג לתוכן