גדלי מודעות Google

google
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

חלפה התקופה שבה גוגל היה מנוע חיפוש פשוט יעיל בהרבה מהמתחרים, שאותם סחט, כעת זהו אחד התאגידים הגדולים ביותר על פני כדור הארץ, והוא לא עשה זאת בכך שעזר לכם למצוא סרטונים של חתלתולים (שבמקרה שלא שמתם לב, זה לא גובה מכם תשלום עבורו). הוא השיג זאת על ידי הפיכת לפלטפורמת הפרסום הגדול ביותר בעולם ולעמוד התווך של כל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית. לכן היום אנחנו הולכים לפתור את אחת הספקות שאתם הכי שואלים אותנו: גודל המודעות של גוגל.

שיהיה ברור, כשאנחנו מדברים על מודעות גוגל אנחנו לא מתכוונים לתוצאות המצטיינות שהחיפושים מחזירים (זה מה שנקרא SEM, Search Engine Marketing), אנחנו מתכוונים לכלי אחר חזק לא פחות: רשת המדיה, קבוצה של מיליוני דפי אינטרנט ויישומים שיכולים להציג מודעות גוגל (או ליתר דיוק, מנוהלים על ידי גוגל). מדובר ברשת אשר יכולה להגיע ל-90% ממשתמשי האינטרנט, דבר אחד ברור: טווח ההגעה שלה הוא עצום באופן אבסורדי.

 

גודל מודעות Google (הפורמטים היעילים ביותר)

רשת התצוגה של גוגל מקבלת מגוון רחב של פורמטים, אך לפי גוגל עצמה, אלו הם היעילים ביותר:

250*300 – "המלבן הבינוני", מקבל פורמט טקסט או תמונה, ותואם לחלוטין למכשירים ניידים. זה יעיל במיוחד בסוף מאמרים או מוכנס בין תוכן טקסט.

280*336 – מלבן הגדול מאפיינים דומים מאוד לאחיו האמצעי, אבל, כמובן, זכור שהם לא יוצגו בטלפונים ניידים.

90*728 – פורמט ה"באנר" הקלאסי ביותר. אידיאלי להכניס אותו לכותרות של הדפים, מעל התוכן או בפורומים. זה גם לא יוצג בגרסאות ניידות.

100*320 – עבור מכשירי באנר ניידים מומלץ להשתמש בפורמט זה. גובהו פי שניים מהקודם, מה שמקל על התצוגה שלו בטלפונים.

600*300 – הפורמט הגדול ביותר ולפי גוגל אחד מהיעילים שכן הם מקדמים אינטראקטיביות עם המשתמש וההשפעה הוויזואלית הגדולה שלהם. בדרך כלל הוא ממוקם בצידי הדפים.

 

פורמטים אחרים של מודעות Google

50*320 – פורמט באנר נוסף לנייד, אם כי קטן בהרבה.

60*468 – באנר זה מיועד לפורמטים שולחניים, אך פורמט זה אינו זמין באופן נרחב, מה שמגביל את טווח ההגעה והיעילות.

60*234 – באנר זה מוסיף שתי בעיות, גודל קטן וחוסר רווחים לפורמט שלו.

600*120 – מיועד לחללים צרים, הוא גם סובל מזמינות שטח מוגבלת.

600*160 –  פורמט אנכי צר המיועד לצידי דפי אינטרנט.

240*120 – באנר אנכי ששוב סובל מזמינות נמוכה.

1050*300 –  בלוק אנכי גדול המושלם לצד של הרשת ומעניין מאוד עבור האפשרויות שהוא מציע, אבל יש ביקוש גבוה וזמינות מועטה של ​​שטח מסוג זה.

90*970 – פורמט שבזמן אינטראקציה איתו מתרחב ל-970*415 דוחף את כל התוכן כלפי מטה. זה יכול להיות קצת פולשני.

970*250 – פורמט ענק נוסף המושלם לתפוס את ראשי המיטה, אולם אנו שוב מוצאים ביקוש רב להיצע מוגבל של חללים.

150*180 – מלבן קטן המתאים לחללים סגורים.

250*250 ו-200*200 – שני פורמטים מרובעים המיועדים למקומות שבהם מלבנים אינם מתאימים.

125*125 – גרסה מקוצרת של הפורמטים הנ"ל, הנקראת "כפתור", אבל יש מעט מקומות לשים את זה.

 

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

להורדת חוברת המידות לחצן כאן

פוסטים נוספים

שיווק דיגיטלי

ניהול דיגיטל במיקור חוץ

ניהול דיגיטל במיקור חוץ  עבור העסק הקטן  או הבינוני שלך, מציע יתרונות רבים. זה נהדר שמישהו עם ניסיון בשיווק יגיע (באופן אישי או מרחוק), יכיר

רוצים לדבר?

התקשרו 054-2383815 או כיתבו לנו:

דילוג לתוכן