לעבור לשיווק במיקור חוץ?

שיווק במיקור חוץ (2)
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

 

איך עובד שיווק במיקור חוץ?

לבעלי עסקים ומנהלים יש הרבה בצלחתם. חלק מניהול עסק כולל העסקת אנשים שאתם סומכים עליהם שיעזרו לצמיחה. למצוא את הצוות המתאים, להכשיר אותם, לפתח את הכישרון שלהם ולעמוד בקצב השינויים בתעשייה הוא מאתגר עבור מנהלים רבים.

האופציה המודרנית היא למיקור חוץ של המאמצים שאינם בבית הגלגלים שלך. המשמעות היא שהחברה שלך תשכור צוות חיצוני שישתף פעולה בהגשמת יעדי השיווק שלך. לפני שתעבור לשיווק במיקור חוץ, חשוב להבין היטב כיצד אסטרטגיה זו יכולה לעזור לחברה שלך לצמוח ולהצליח.

 

איך עובד שיווק במיקור חוץ?

 הנה מה שאתה צריך לדעת:

פירושו מיקור חוץ של השיווק שלך מאפשר לצד שלישי לדאוג למאמצי השיווק שלך. השירותים שאתה מבצע במיקור חוץ עשויים לכלול מכירות בחברה כמו MY-Marketing, או שתוכל לשמור על מכירות בבית.

אם תחליט למיקור חוץ של שיווק, זה לא אומר שאתה מאבד שליטה על תהליך היצירה שלך. חלק ממיקור חוץ מוצלח הוא להחליט מה אתה רוצה לעשות בבית ומה אתה רוצה למיקור חוץ לשותף.

הטבה בשיווק במיקור חוץ היא שאתה מקבל מומחיות מובנית במגוון תחומים. עלות שכירת מומחה SEO במשרה מלאה, מומחה מדיה חברתית, מומחה לחיפוש בתשלום, איש מקצוע לשיווק תוכן וכו 'גבוהה בהרבה מעלות מיקור החוץ של MY-Marketing.

חברות זקוקות לתוכנה וטכנולוגיה מהשורה הראשונה כדי לספק את השיווק הדרוש להן. תוכנה זו יכולה לכלול כלי תזמון מדיה חברתית, תוכנת האזנה, ניתוח SEO ועוד. שכירה לתפקידים שיווקיים בבית יכולה לעלות לכם מאות אלפי דולרים. מיקור חוץ של השיווק בחברה הנכונה יכול לספק חסכון משמעותי.

חברות מיקור חוץ של שיווק יכולות לעזור לעסק שלך לצמוח, בין אם אתה פועל בין עסק לעסקים ובין אם אתה עובד בין עסק לצרכן. כשאתה מתעד חברות, שאל שאלות כדי להבטיח שהחברה תתעדכן באסטרטגיה ובמגמות בענף. כיום, מודעות מקוונות החליפו את דפי זהב, טפסי לידים השתלטו על המגע הראשון (לפעמים) והמעקב בזמן אמת תפס את מקומם של חוזי נייר.

 

להלן מספר תחומים שתצטרך להתמקד בהם כדי להצליח בשיווק היום:

ראש המשפך: בניית המותג שלך

החלק העליון של משפך המכירות הוא המודעות. אתה רוצה שאנשים יגלו אודותיך, יכירו את המותג שלך ויתעניינו ללמוד עוד. הכרה במותג הוכחה כמוצלחת ביותר בקבלת ההחלטות.

כדי לבנות את המותג שלך בשוק של היום, אתה צריך לנצל שיווק דיגיטלי. 98% מהצרכנים קונים ברשת, ואתם רוצים להביא לקוחות אלו לעסק שלכם. התחל עם ספקי אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) שיוכלו לנתח את האתר והתעשייה שלך כדי להגביר את הסיכויים שלך לדירוג בגוגל. אתה גם רוצה להגביר את המאמצים שלך על ידי עדיפות לחיפוש בתשלום. לבסוף, טיפוח נוכחות אורגנית עקבית ובעלת ערך ברשתות החברתיות ובבלוג שלך הוא יעיל להפליא.

צוותים במיקור חוץ יכולים לעזור בניהול זה אלא אם כן עובדי הבית שלך הם מומחים מאומנים בבניית מותגים.

 

אמצע משפך: יצירת לידים

לאחר מכן, הצוות במיקור חוץ יכול להפוך מודעות למובילים. זה אומר לעסוק בקהל שלך ולבנות מערכת יחסים. הכלים שבהם תשתמש כוללים שיווק באמצעות תוכן, שם תיצור תוכן המותאם לקידום אתרים באופן קבוע בכדי למשוך ולחנך את לקוחותיך. תוכן ספציפי נוצר כדי להדהד את הקהל שלך ולתת לו סיבה לחלוק איתך פיסת מידע, בדרך כלל כתובת דוא"ל.

שיווק בדוא"ל הוא דרך נהדרת לתקשר באופן קבוע עם מי שהצטרף, ותזדקק למגנט לידים טוב כדי להבטיח את המנוי שלהם. לבסוף, כל המעורבות בעולם לא אומרת הרבה אם האתר שלך קשה לניווט או לא מעודד מכירות. האתר צריך להיות מאובטח, אחרת תאבד לקוחות ודירוג SEO.

יצירת לידים היא צעד טוב נוסף למיקור חוץ מכיוון ששיטות עבודה מומלצות מקוונות יכולות להשתנות מהיום להיום.

 

מיקור חוץ של צוות המכירות שלך כדי לסגור לידים שיווקיים

יש עסקים שמחליטים למיקור חוץ של כל המשפך, בעוד שאחרים רוצים להתמקד במיוחד במקסום הכנסות המכירות שלהם באמצעות צד שלישי. מה חברות מיקור חוץ של מכירות יכולות לעשות בשורה התחתונה שלך?

תקבל תשתית מוכנה ותמנע מתהליך למידה יקר של ניסוי וטעיה עם צוות פנים. צוות מקצועי לצידך יאפשר לך להתמקד במה שאתה עושה הכי טוב, בזמן שגיוס מכירות, הדרכה, ניהול וכו 'מטופלים בחוץ. אתה יכול לבחור שירות המספק לידים מוסמכים וקביעת פגישות, או לבצע מיקור חוץ לחלוטין בתהליך המכירה.

תהליך המכירה כולל איתור לקוחות, הסמכת לידים, ביצוע שיחות, סגירת עסקאות ועוד הרבה מאחורי הקלעים. כדי למקסם את השורה התחתונה, אתה רוצה לסגור כל עסקה אפשרית. השגת שיעור סגירה גבוה באופן עקבי אורכת זמן ולכן מיקור חוץ למקצוענים מנוסים הוא אופציה נהדרת.

 

במה שונה מיקור חוץ מאשר סוכנות מודעות?

חברות רבות שוכרות סוכנויות מודעות שיעזרו להם לתכנן תוכנית לוגו, מסחר או שיווק. במה שונה הבחירה במיקור חוץ של שיווק?

ההבדל הגדול ביותר הוא היקף. סוכנות מודעות מתמקדת בדרך כלל בפרויקט או בקמפיין יחיד. מחוץ לפרויקט זה, אתה לבד כדי לשווק את המותג שלך. עבודה עם חברת שיווק במיקור חוץ פירושה שיש לך שירות מומחה מלמעלה משפך המכירות ועד לתחתית. כמו כן, צוות במיקור חוץ אחראי על צמיחת המותג בניגוד לתוצאות מניעות קמפיין יחיד.

מגיע לך שותף שנמצא שם בשבילך לטווח ארוך – צמיחה והכרה במותג קשורים מאוד לעקביות ותחזוקה.

 

מיקור חוץ של מאמצי השיווק שלך כדי להגביר את הצמיחה שלך

אם אתה זקוק לצמיחה מהירה, מיקור חוץ של מאמצי השיווק שלך לעומת העסקת עובדים היא האפשרות ההגיונית ביותר. שמור על הפעולה שלך זריזה וחסכונית על ידי בחירה במיקור חוץ של שיווק – הגדלת הצוות בצורה כזו או אחרת היא הרבה יותר פשוטה באמצעות צד שלישי. בין אם ברצונך לבצע מיקור חוץ בחלק מהשיווק שלך או למשפך המלא, השותף הנכון יכול לחולל שינוי גדול.

אם אתה רוצה צוות שאתה יכול לסמוך עליו, שקול לעבוד עם MY-Marketing. צוות המומחים והטכנולוגיה המובילים שלנו עומדים לרשותכם.

 

יש לך שאלות לגבי שיווק במיקור חוץ? צרו איתנו קשר עוד היום.

 

פוסטים נוספים

שיווק דיגיטלי

היתרונות של ניהול דיגיטל במיקור חוץ

בנוף הדינמי של שיווק דיגיטלי, עסקים פונים יותר ויותר לניהול דיגיטל במיקור חוץ כצעד אסטרטגי לשיפור היעילות, שמירה על תחרותיות וצמיחה. להלן היתרונות העיקריים שהופכים

רוצים לדבר?

התקשרו 054-2383815 או כיתבו לנו:

דילוג לתוכן