שיווק במיקור חוץ

שיווק במיקור חוץ
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

10 סיבות לקחת  שיווק במיקור חוץ לעסק שלך

האם באמת יש לך זמן וחופש לפתח אסטרטגיה מתוחכמת, לכתוב את העותק, לעצב את התמונות, לעקוב אחר הקמפיינים ולעשות כל מה שכרוך בניהול קמפיין שיווקי מצליח?

כמובן שלא …

אז למה אתה מנסה לעשות את כל זה בעצמך?

כבעל עסק, עליך להתגייס ולקבל סיוע של אנשי מקצוע מיומנים אחרים אם ברצונכם לעלות על התחרות שלכם, להרוויח יותר כסף ולגדל את החברה שלכם.

ובגלל זה אתה צריך לשקול את 10 הסיבות לקחת שיווק במיקור חוץ.

1) תחסוך יותר זמן

בפתיחת העסק שלך, המטרה שלך לא הייתה להיות משווק נהדר. המטרה שלך הייתה להיות בעל עסק מצליח.

לכן, אתה לא צריך לבזבז את הזמן בעשבים של שיווק. תן למישהו אחר לעשות את זה בשבילך.

אם אתה זקוק ל 100 פוסטים בבלוג לאתר שלך, אל תכתוב אותם בעצמך – צא וקנה אותם עכשיו.

תחשוב על זה … אם לפרסום בבלוג הממוצע לוקח 2.5 שעות לכתוב, שכירת מישהו אחר שיכתוב את אותם 100 פוסטים פשוט חסכה 250 שעות מזמנך (זה 6.25 שבועות עבודה!).

2) אתה לא מומחה לשיווק

וזה בסדר כי אתה לא צריך להיות.

הסיבה שיש לכם טייסים להטיס מטוסים, אדריכלים לתכנון מבנים ומנתחים לביצוע ניתוחים היא אותה הסיבה שיש לכם אנשי מקצוע בתחום השיווק לניהול המדיה החברתית, קופירייטינג, ויצירת לידים.

בדומה למכונאי שמומחה בתיקון המכונית שלך, איש שיווק הוא מומחה בגידול העסק שלך – הם יכולים להשיג ביום אחד את מה שהיה עשוי לקחת לך שבוע שלם.

3) אתה תצמח מהר יותר

על ידי מיקור חוץ של השיווק שלך, אתה נותן לעצמך זמן רב יותר להתמקד בעסק שלך – מה מייחד אותו ואיך אתה יכול לעשות את זה טוב יותר.

כשאתה מוריד מאחריות השיווק והצמיחה, אתה נותן לעצמך את החופש לעבוד על היוזמות העסקיות שבאמת דורשות את תשומת הלב והמומחיות שלך.

4) תקבל תובנה אמיתית מבחוץ

יועץ שיווקי יגיד לך היכן אתה עושה טעויות שיווק בעסק שלך, וכיצד הטעויות הללו מגבילות את הצמיחה שלך. הם ינקוטו בצעדים לביטול שגיאות ויגדירו את העסק שלכם להצלחה ארוכת טווח.

5) שיווק משתנה תמיד

השיווק משתנה תמיד, אלא אם כן אתה נמצא בעשבים שוטים של התעשייה על בסיס יומי, תחמיץ עדכונים וחידושים מרכזיים שיעלו כסף לעסק שלך.

מיקור חוץ של השיווק שלך והעסק שלך תמיד יהיה עם האצבע על הדופק של שינויים בתעשייה שיאפשרו לחברה שלך לצמוח במהירות רבה יותר.

6) בשיווק שלך יהיו פחות בעיות צוות או עזיבה

אם יש לך צוות שיווק פנימי של 3 עובדים, אתה מקבל 120 שעות עבודה מהצוות הזה מדי שבוע.

אבל מה אם 120 שעות עבודה לא מסיימות את זה?

מה אם אתה זקוק לצוות שלך שידחוף את המעטפה כדי לענות על הצרכים המשתנים של העסק שלך?

מה אם אתה צריך שהם ישקיעו 160 שעות במקום 120?

אתה יכול לבקש מהצוות שלך לעבוד קשה וארוך יותר, אך אתה מסתכן בשחיקה ותחלופה בתהליך.

אתה יכול להעסיק מישהו חדש, אך ייקח את האדם הנכון בין שישה לשמונה שבועות, ואז עוד שישה עד שמונה שבועות להכשיר אותו.

או … אתה יכול למיקור חוץ את השיווק שלך.

במיקור חוץ, אין הטבות לספק, מיסי שכר לתשלום או חופשות לכבוד – אין גם סיכון של מחזור אם השיווק במיקור חוץ.

7) אינך יודע כיצד למדוד את ההחזר על ההשקעה שלך

כשאתה מנהל מסע פרסום שיווקי משלך, זה יכול להיות קשה למדוד את ההחזר על ההשקעה מכיוון שאין לך את הכלים והמערכות המתאימים למעקב אחר המאמצים שלך.

וכשאינך יכול לעקוב כראוי אחר החזר ה- ROI, זה מוביל לשיווק גרוע ולהחזר רע.

על ידי מיקור חוץ של צוות השיווק שלך לצוות מומחים, תדע בדיוק איזה ממאמצי השיווק שלך עובד ואילו לא.

8) המומחים שלך מתמרצים להשיג תוצאות

אם אינך מקבל את מה ששילמת עבורו, תוכל ללכת משם.

הקופירייטר שלך במיקור חוץ שמספק את האיכות שאתה רוצה? – לבטל את החוזה ולשתף פעולה עם כותב חדש.

מומחה המדיה החברתית שלך לא מייצר את ההמרות שאתה רוצה מהפרסום החברתי שלך? – היפטר מהן ושכר חדש.

שיווק במיקור חוץ הוא עסקאות. אם אתה מרגיש שאתה לא משיג את הכסף שלך, תוכל לסיים את העסקה בכל עת.

9) יש לך פער כישרון

צוות השיווק הביתי שלך עשוי להיות מיומן, אבל הוא לא יודע הכל על שיווק.

אם, למשל, אף אחד מאנשי השיווק הביתיים שלך אם אתם מומחים לקידום אתרים, אתם לא יכולים לבקש מהם לבצע אופטימיזציה לאתר שלכם לדירוג חיפוש אורגני בגוגל.

זו הסיבה שמיקור חוץ הוא כה חזק לשיווק – בכל נקודה ובכל זמן, אתה יכול לחבר פער ידע בקלות על ידי התקשרות עם מומחה שיווק או סוכנות שיווק.

10) הצרכים שלך אינם מתחייבים לעובד במשרה מלאה אחרת

זה נוגע לגיוס עובדים. תאר לעצמך שתרצה להיכנס יותר לפרסום של תשלום לקליק (PPC) עבור העסק שלך, אך אין זה הגיוני כלכלית להזמין מומחה PPC במשרה מלאה.

מה אתה עושה?

אתה לוקח את השירות ששל MY-Marketing.

כשמדובר בצמיחה של העסק שלך, מיקור חוץ הוא דבר נכון. זה מאפשר לך למקד את הזמן והאנרגיה שלך בתחומי ההתמחות שלך במקום לפתח רשימת כביסה של מיומנויות משניות כדי לתמוך בצרכים השונים של העסק.

פוסטים נוספים

PPC

גדלי המודעות לרשת המדיה

שיווק מחדש (Remarketing) יכול למשוך מבקרים שהתעניינו בשירות שלך לאתר שלך ולגרום למכירות ולהכנסות נוספות בעלות מדיה נמוכה יותר יחסית. עם זאת, אם אתה משיק קמפיין רימרקטינג ב- Google Ads, האופציה מאפשרת גדלי מודעות במגוון צורות ומיקומים, כיצד לבחור מה נכון לנו? מה הם הגדלים ואיפה המיקומים? אנו ב MY-Marketing מאים לעשות לך סדר.

שיווק דיגיטלי

שירותי שיווק דיגיטל במיקור חוץ

  להחזיק צוות גדול של אנשי מקצוע בתחום השיווק הוא מותרות שהרבה עסקים קטנים ובינוניים פשוט לא יכולים להרשות לעצמם. כדי להיות יעיל בשיווק דיגיטלי

רוצים לדבר?

התקשרו 054-2383815 או כיתבו לנו:

דילוג לתוכן