מנהל שיווק במיקור

Purple and White Colorful Gradient YouTube Intro
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

 

סדר לעצמך מנהל שיווק במיקור חוץ או מיקור חוץ של הצוות השלם כיד ימינו שלך כבעל עסק

אם המשרד שלך זקוק למישהו שיביא רעיונות שיווקיים נהדרים לשולחן, תכנן את הצעדים המפורטים הדרושים לביצוע ואז ייקח אחריות על משימות אלה, אנו יכולים לעזור. אם יש לך כוונות טובות ומשאבים פנימיים קיימים, אך אתה זקוק למנהל פרויקט שיישא באחריות אנשי הצוות שלך על חלקם, אנו יכולים למלא גם את התפקיד הזה.

כמנהל השיווק דיגיטלי במיקור חוץ, אנו נוקטים בגישה חלוקה וכובשת כדי לסייע בניהול כמה שפחות או מעט מהתקשורת השיווקית שלך שתרצה. רק כמה מהתחומים בהם אנו יכולים לשרת כוללים: שיווק ישיר ודוא"ל; פרסום מקוון או תצוגה; יחסי ציבור, תקשורת וקהילה; תערוכות, סמינרים, סמינרים ואירועים מיוחדים; תוכן אינטרנט, עיצוב ואופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).

עבור חברות קטנות ובינוניות, מתקיים מאבק מתמיד בין ניהול התקציב לבין הגדלת העסק. כדי ליצור לידים, עליכם לעשות לפחות שיווק כדי להוציא את המילה לפועל, אך חברות קטנות ובינוניות רבות טועות בקיצור שיווק, מבלי להבין שהן גם מקצרות את ההזדמנויות.

ישנה תפיסה מוטעית נפוצה לפיה "כל אחד יכול לעשות שיווק" ולעסקים חדשים לעתים קרובות אדם שאינו מוסמך "זורק" דף נחיתה או אתר אינטרנט כדי להוציא משהו במהירות. התוצאות הן חומרים מעוצבים בצורה גרועה וכתובים בצורה גרועה, ומשאירים רושם שלילי על החברה. ולמרבה הצער, הרבה יותר קשה ויקר לזכות בעסקים אחרי רושם ראשוני רע.

 

ישנם מרכיבים רבים לשיווק וכל אחד מהם מבוצע לעיתים קרובות על ידי אדם אחר בעל כישורים והכשרה מיוחדים, כולל:

  • עיצוב גרפי
  • בניית אתרים
  • כתיבת / עריכת תוכן
  • יחסי עיתונות / אנליסטים
  • שיווק בדוא"ל
  • SEO / SEM

 

 

אז איך מנהל שיווק במיקור חוץ יכול לספק חומרים איכותיים ללקוחות הפוטנציאליים שלהם מבלי להעסיק תריסר אנשים ולפרוץ את הבנק? שם נכנסות לשחק סוכנויות שיווק. עכשיו אני יודע מה אתה חושב: "אתה עובד בסוכנות, כמובן שתמליץ להעסיק אחד כזה." עם זאת, הייתי משני צידי הגדר, ועבדתי עבור חברות קטנות ובינוניות במשך רוב הקריירה שלי. הייתי עובד השיווק היחיד, כמו גם מנהל השיווק עם צוות קטן תחתי. ולאורך כל אותה תקופה, סמכתי על סוכנויות שיעזרו להשלים את החסר.

עבור עסקים קטנים יותר, הגיוני יותר להזמין סוכנות בשירות מלא שתספק את כל צרכי השיווק שלהם. אין צורך להזמין מעצב גרפי, מפתח אתרים, קופירייטרים ועוד כאשר לא תנצל את כישוריהם במשרה מלאה. סוכנות מציעה את כל מערכי המיומנויות השונים בחבילה אחת. ועם סוכנות תוכלו לשמור על תקורה נמוכה מכיוון שאין הטבות או עלויות אחרות הקשורות לעובד.

ככל שהעסק יגדל, סביר להניח שיגיע זמן בו הגיוני להעסיק עובד במשרה מלאה שמתמקד בניהול מאמצי השיווק. אדם זה יהיה הקשר בין העסק לסוכנות ויכול לסייע במאמץ מתקדם יותר לייצר לידים חדשים ולהגדיל את העסק עוד יותר.

רק אל תטעו בהנחה שכל אחד יכול "לעשות שיווק" או שבסופו של דבר תוציא יותר כסף כדי להחזיר את המתיחה האבודה בשוק.

פוסטים נוספים

שיווק דיגיטלי

היתרונות של ניהול דיגיטל במיקור חוץ

בנוף הדינמי של שיווק דיגיטלי, עסקים פונים יותר ויותר לניהול דיגיטל במיקור חוץ כצעד אסטרטגי לשיפור היעילות, שמירה על תחרותיות וצמיחה. להלן היתרונות העיקריים שהופכים

רוצים לדבר?

התקשרו 054-2383815 או כיתבו לנו:

דילוג לתוכן