7 סיבות להעביר את השיווק הדיגיטלי למיקור חוץ

תמונה מאמר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

שיווק דיגיטלי עבור כל חברה הוא לא רק חשוב אלא הוא הופך להיות חיוני. כל עסק קטן או בינוני, יזם, פרילנסר, סוחר שלא עוסק היום בשיווק דיגיטלי לא מנצל את ההזדמנות הטובה ביותר להגיע ללקוחות חדשים ולמכור את המוצרים או השירותים שלהם.

אתה יכול לחשוב על לא לעשות כלום ולהמשיך לעשות הכל בעצמך, אבל אם האינטרס שלך הוא להגדיל את המחזור שלך ולא להישאר מחוץ לשוק, אין לך ברירה. אתה צריך להכין תוכנית שיווק דיגיטלית ולהיכנס לתחום המשחק. אם לא, בוודאי המתחרים שלך יעשו זאת.

אין לך זמן כי אתה צריך לעקוב אחר לקוחות ולעשות פעילויות אחרות החיוניות לעסק שלך? אין לך את הכישורים הדרושים? התשובה לכל השאלות הללו היא לא, בשביל זה אתה צריך לשכור מומחה שיווק. לרוב האפשרות הטובה ביותר היא להחזיק סוכנות צמודה לצידך, המסוגלת להבין את הצרכים שלך ולעבוד איתך בצורה אסטרטגית.

 

  1. התמקד במה שאתה עושה הכי טוב

אם אתה יזם, סוחר או בעל תפקיד אדמיניסטרטיבי בחברה שלך, המומחיות שלך כנראה אינה שיווקית וגם אם כן, יש לך עוד הרבה דברים לטפל בהם.

כל משימה אדמיניסטרטיבית היא משימה מורכבת ובוודאי שאתה יודע את הזמן שהיא דורשת, לא פחות או יותר כמו שיווק דיגיטלי, כך שסוכנות לצדך שתנהל אותה תאפשר לך להתמקד במה שאתה עושה הכי טוב כדי לייעל את הזמן שלך ואת השקעות.

יתרה מזאת, חופש מהפעולות היומיומיות המוקפדות של ניהול קמפיינים שיווקיים, ניתוח נתונים ויצירת תוכן ייתן לך את היכולת לנטר פעילויות בצורה ברורה יותר על ידי הערכת ההיקף האסטרטגי שלהן במקום להיות שקוע ברציפות במספר משימות.

  1. חסכו כסף

אין ספק שבאמצעות מיקור חוץ תוכלו לשמור על התקציב שלכם בצורה יעילה יותר. כמובן שבנוסף לעלויות הישירות יש לשלם גם את השוליים לסוכנות שמציעה לכם את השירות. אבל, האם אנחנו בטוחים שעם משאבים פנימיים היית חוסך? רוב הזמן זה נשאר אשליה טהורה. למעשה, בנוסף לעלות ניהול העובדים, ניהול השיווק הפנימי רוב הזמן מביא לאי יעילות רבים. שיווק דיגיטלי הוא איחוד של פעילויות שונות מאוד הדורשות מיומנויות שונות ויש לשלב אותן במינונים הנכונים ובזמן הנכון כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

  1. לרשותכם צוות שיווק שלם

כפי שאמרנו, שיווק דיגיטלי דורש מיומנויות והתנסויות שונות מאוד. מסיבה זו, נדיר למצוא את היכולות הללו מרוכזות באדם אחד או שניים. בנוסף, הזמן הפנוי ליחיד מוגבל. הסוכנות מאפשרת לך לגשת למיומנויות המתאימות והמגוונות במינונים המתאימים למטרות ולתוכניות שלך. למעשה, קבוצה של אנשים כדי לעבוד היטב חייבת להיות מגובשת ולהכיר אחד את השני מבפנים החוצה. הם חייבים להיות רגילים לאינטראקציה עם ולנהל את הפעילויות המלחיצות והאינטנסיביות לעתים קרובות הקשורות לקמפיינים שיווקיים ולחיפוש אחר תוצאות לעתים קרובות מאוד מאתגרות. לוקח שנים להגיע לדרגה זו של אינטגרציה בתוך צוות. כמו כן, עבור צוות שיווק אין דבר טוב יותר מלומר ש"ההצלחה שלך היא ההצלחה שלך". המטרות של צוות שיווק שעובד לצידך הן בדיוק שלך, ולעיתים אף שאפתניות יותר. למעשה, צוות שרגיל לעבוד ולהגיע ליעדים גבוהים מאוד מסוגל לראות יעדים שאתה אפילו לא יכול לדמיין.

  1. הגדל את ההשקעה בהדרגה בהתאם לצרכים שלך

אם אתה צריך להעסיק אדם אחד או שניים שיש להם כמה מהכישורים הדרושים כדי לבצע את השיווק הדיגיטלי שלך, אתה לא יכול להיות בטוח בהתחלה כמה שעות מהעבודה שלהם אתה באמת צריך כדי להשיג את המטרות שלך. סביר מאוד שהזמן הפנוי גדול מדי או קטן מדי לצרכים שלך. זה יוצר חוסר יעילות ובזבוז שעות. עם סוכנות שעובדת בשבילך נערצים, תקשיבו ותבינו את הצרכים שלכם, תמיד תהיו בטוחים שיש לכם את כמות העבודה הנכונה כדי להשיג את המטרות שלכם.

  1. יש מבט חיצוני ואובייקטיבי על העסק שלך

אתה רגיל לראות את העסק שלך "מבפנים". בין אם אתה המייסד, מנהל או עובד, בהכרח יש לך מראה מותנה. סוכנות יכולה לעזור לך לראות את מה שאתה לא רואה. הן מכיוון שאתה יכול להיות בעל היכרות מעמיקה יותר עם השוק לאחר שעבדת עם חברות או אנשי מקצוע במגזר שלך, והן מכיוון שאינך מותנה בדינמיקה הפנימית של העסק שלך, אתה יכול לראות דברים בצורה ברורה יותר. לעתים קרובות אתה יכול לגרום לו להעריך מחדש כמה יעדים על ידי צמצום, אבל לעתים קרובות יותר זה יכול להראות לך אפשרויות שאפילו לא שקלת. לדוגמה, ייתכן שהם זלזלו במספר האנשים שאליהם אתה יכול להגיע המתעניינים בשירותים שלהם מכיוון שהם לא ממש מכירים את הדינמיקה של פייסבוק ולכן לא חשבו שהם יכולים להגיע אליהם. או שלא הבנת שעבור כמה מילות מפתח אתה כבר ממוקם היטב והדרך להכפיל את התנועה לאתר שלך ממש מעבר לפינה.

  1. התעדכן תמיד בזמנים

שיווק דיגיטלי הוא אחד התחומים המתפתחים ביותר. כל יום פלטפורמות חדשות, כלים חדשים צצים, המתחרים שלך מתחכמים ומאמצים טקטיקות חדשות. הפלטפורמות הקיימות משנות את האלגוריתמים שלהן (כמו גוגל או פייסבוק). כמה טכניקות שעבדו אתמול כבר לא עובדות היום. נכון שעקרונות בסיסיים רבים נשארו זהים במשך זמן רב, אך יישומם משתנה כל הזמן. יש לך זמן להתעדכן כל הזמן? האם יש לך את המשאבים הכספיים להכשיר את הצוות שלך כך שיהיו תמיד מעודכנים? אם אתה עובד עם סוכנות, תמיד תהיה לך ביטחון בעבודה עם אנשים שמתמקדים רק בשיווק דיגיטלי, מתעדכנים כל הזמן. כמו כן, במקרה שהתפקיד שלך לא מסתדר, אתה יכול להחליף סוכנות.

  1. שחררו את עצמכם מתי שתרצו

עם סוכנות אתה יכול לשחרר את עצמך מתי שתרצה. הסיבות יכולות להיות מסוגים שונים: סיימתם שלב התרחבות ואתם יכולים להרשות לעצמכם לקחת הפסקה ולהשהות השקעות שיווקיות, אתם עשויים להאמין שהתוצאות שהתקבלו בסוכנות אינן משביעות רצון, אתם עשויים להאמין שאתם צריכים עוד סוכנות אחת נהדר כי הנוכחי רק מגיע עד כה. היום יותר מתמיד, בניית עסק פירושה לחבר את החלקים במקום להחזיק את כולם בפנים. יש לך הזדמנות לבצע מיקור חוץ של כל שירות. הסוכנויות הטובות ביותר שואפות להפוך את הלקוחות שלהם לעצמאיים על ידי הבאתם לנקודה של מודעות מלאה לצרכי השיווק שלהם.

 

לכל שאלה, פניה, יעוץ, אנחנו כאן.

 

 

 

פוסטים נוספים

רוצים לדבר?

התקשרו 054-2383815 או כיתבו לנו:

דילוג לתוכן