שיווק בווצאפ – מפני ש WhatsApp הוא ה- SMS החדש

WhatsApp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

 

כיצד להשתמש ב- WhatsApp לעסקים – 5 טיפים ל – שיווק בווצאפ (עם דוגמאות)

ווטסאפ, שירות המסרים החברתיים שנרכשה על ידי פייסבוק תמורת 19 מיליארד דולר בשנת 2014, הוא ללא ספק אפליקציית התקשורת הצומחת ביותר בעולם. כמו בינואר 2015, כחצי מיליארד אנשים ברחבי העולם היו משתמשי וואטסאפ קבועים ופעילים. משתמשים אלה משתפים יותר מ -700 מיליון תמונות ו -100 מיליון סרטונים מדי יום ביומו.

השאלה ששואלים כעת בעלי עסקים קטנים היא: כיצד אוכל להשתמש בוואטסאפ לעסקים?

בואו נסתכל על חמש הדרכים היצירתיות ליישום שיווק בווצאפ  (WhatsApp Business) בעסק שלכם ..

 

1) שימוש ב- WhatsApp לצורך תקשורת צוות פנימית

אנשים לא ששים 'ללמוד' דברים חדשים. הדבר הטוב ביותר בוואטסאפ הוא שכמעט כולם משתמשים בו וזה לא דורש שום הכשרה. יתרון נוסף הוא, שאני לא צריך לבקש במפורש מהצוות לבדוק את ווטסאפ מכיוון שהם ממילא מחוברים לזה.

 

2) שימוש ב- WhatsApp לתקשורת לקוחות

אם תבצעו את המעקב שלכם בוואטסאפ במקום בשיחות טלפון ישירות, תקבלו 40% יותר תגובה. אף אחד לא מעריך שיחות טלפון ממספרים לא ידועים, אך אנו נוטים יותר להגיב להודעות אישיות. כאשר אנו מתחילים להשתמש ב- WhatsApp לתקשורת לקוחות, הבחנו בתגובה ומעורבות טובים יותר.

זה גם נותן הזדמנות להיות מעט לא פורמלי. לדוגמא, שלחת הצעת מחיר ללקוח הפוטנציאלי שלך אך לא שמעת ממנו, מה אתה עושה? אתה מתקשר אליו או שולח דואר המשך בשפה רשמית. במקום לעשות זאת, אם רק תשלח הודעה קצרה בוואטסאפ ותשאל לגבי הסטטוס, ייתכן שתקבל תגובה מהירה.

עסקים קטנים המשתמשים בוואטסאפ כדי להודיע ​​על הצעות חדשות או לשלוח משאלות פסטיבל ללקוחותיהם. אותם עסקים משתמשים ב – WhatsApp כדי לדבר עם הלקוחות שלהם

.

3) שימוש ב- WhatsApp לתמיכת לקוחות

שיווק בוואטסאפ יכול להיות כלי נהדר לתמיכה בלקוחות פשוט בגלל הטווח הרחב שלו. הלקוחות שלך תמיד יעדיפו לשלוח לך הודעה באמצעות WhatsApp ולא להתקשר לתמיכה או לפתוח כרטיס.

עם זאת, הצעת תמיכה בלקוחות באמצעות WhatsApp Business עשויה לא להיות אפשרות טובה לכל סוגי העסקים. מפני שתגובה לכל הודעה בוואטסאפ עשויה שלא להיות מעשית עבור חברות שמקבלות מאות שיחות לקוחות מדי יום, לכן, בחר ב- WhatsApp ככלי תמיכה בלקוחות רק אם יש לך מספר קטן יותר של בקשות לקוחות.

 

 

4) שימוש ב- WhatsApp לשיווק וקידום

ווטסאפ הוא ה- SMS החדשWhatsApp יכול להיות כלי שיווקי חזק מאוד. זו פלטפורמה טובה אחת לאחת לתקשורת ישירה עם המאזינים שלנו.

השתמש ב- WhatsApp כדי לשלוח תמונות, קבצי שמע, קטעי וידיאו קצרים של המוצרים שלך והודעות טקסט למשתמשים ברחבי העולם. בניגוד ל- SMS או דוא"ל, יש פחות הגבלות על הפורמט וסיכויי המסירה גבוהים יותר.

זה לא אומר שעליך לעשות דואר זבל ללקוחות שלך באמצעות הודעות וואטסאפ. באופן אידיאלי כדאי להשתמש ב- WhatsApp Business כדי להתחבר ללקוחות נאמנים קיימים במקום לנסות להגיע למשתמשים חדשים. כולם שונאים הודעות שמגיעות ממספרים לא ידועים.

אם אתה באמת רוצה לקבל תוצאות טובות, תצטרך להמציא דרכים יצירתיות לקידום העסק שלך באמצעות WhatsApp. לדוגמא, קולגייט הזמין אנשים לשלוח סלפי של חיוכם באמצעות ווטסאפ, למספר טלפון המוצג על חבילת משחת השיניים.

 

5) שימוש יצירתי בווטסאפ לעסקים

אנשים בנו עסקים חדשים המשתמשים בוואטסאפ כפלטפורמה וחלקם משתמשים בה כדי לגדל את עסקיהם בצורה חסכונית. בואו נסתכל על שימוש יצירתי בוואטסאפ שעשוי לתת לכם כמה רעיונות לפרויקט הבא ..

שימוש בוואטסאפ כפלטפורמת הזמנות.

א. הרבה מסעדות מציעות כעת למשתמשים שלהן אפשרות להזמין אוכל באמצעות הודעת ווטסאפ. לקוחות יכולים לתקשר את העדפתם באופן מיידי.

ב. שימוש בוואטסאפ  לייעוץ רפואי

כעת רופאי המשפחה החלו להציע ייעוץ בוואטסאפ. כמובן, זה לא יכול להחליף ביקור אישי אך תמיד תוכלו לשלוח הודעה לרופא ולשאול לגבי שאילתות רפואיות נפוצות. מלבד זאת, חנויות רפואיות מקבלות כעת תמונות של מרשם ואספקת התרופות.

ג. שימוש בוואטסאפ לשירותי ממשלה

משטרת דלהי השיקה קו סיוע ייעודי המופעל באמצעות ווטסאפ: 9910641064. ביום ההשקה הם קיבלו יותר מ- 23,000 הודעות ותלונות באמצעות מספר זה. תאגיד התחבורה הכבישים הממלכתי בגוג'ראט (GSRTC) מספק שירות קו סיוע לאוטובוסים של וולוו באמצעות WhatsApp. השירות זמין לתלונות והצעות של נוסעי אוטובוס וולוו ומידע הקשור לאוטובוסים.

 

לסיכום, ווטסאפ היא כלי תקשורת רב עוצמה. זה הפך פופולרי מאוד בשל הפשטות שלו. מלבד השימוש בו לתקשורת אישית, תוכלו להשתמש בוואטסאפ לעסק שלכם בדרכים שונות. זה חסכוני ותוכלו להתחיל במהירות.

פוסטים נוספים

רוצים לדבר?

התקשרו 054-2383815 או כיתבו לנו:

דילוג לתוכן