WhatsApp ככלי עבודה

עיצוב ללא שם (100)
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

הווצאפ כבר מזמן החליף את SMS והפך במהירות לאופן התקשורת העיקרי שלנו.

השאלה ששואלים כעת בעלי עסקים קטנים היא: כיצד אוכל להשתמש בוואטסאפ לעסקים?

אז בואו נסתכל על 4 הדרכים היצירתיות ליישום WhatsApp בעסק שלך..

 

שימוש ב- WhatsApp לצורך תקשורת צוות פנימית

בכל פעם שניסינו ליישם כלי חדש כלשהו לתקשורת פנימית, קיבלנו התנגדות מהעובדים. אנשים לא ששים ללמוד דברים חדשים. הדבר הטוב ביותר בוואטסאפ הוא שכמעט כולם משתמשים בו וזה לא דורש שום הכשרה. יתרון נוסף הוא, שאני לא צריך לבקש במפורש מהצוות לבדוק את ווטסאפ מכיוון שהם ממילא מחוברים לזה.

באמצעות WhatsApp Web ניתן להעביר הודעות, לינקים וקבצים בין מחשב למחשב, כך האפליקציה שימושית ונוחה מאוד בעבודה השותפת.

 

שימוש ב- WhatsApp לתקשורת לקוחות

הנה טיפ למכירה – אם תבצעו את המעקב שלכם בוואטסאפ במקום בשיחות טלפון ישירות, תקבלו 40% יותר תגובה. אף אחד לא מעריך שיחות טלפון ממספרים לא ידועים, אך אנו נוטים יותר להגיב להודעות אישיות. כאשר אנו מתחילים להשתמש ב- WhatsApp לתקשורת לקוחות, הבחנו בתגובה ומעורבות טובים יותר.

זה גם נותן הזדמנות להיות מעט לא פורמלי. לדוגמא, שלחת הצעת מחיר ללקוח הפוטנציאלי שלך אך לא שמעת ממנו, במקום לשלוח מייל או להתקשר ניתן לשלוח  הודעה קצרה בוואטסאפ, ייתכן תגובה תהיה מהירה יותר.

שימוש ב- WhatsApp לתמיכת לקוחות

וואטסאפ יכול להיות כלי נהדר לתמיכה בלקוחות פשוט בגלל הטווח הרחב שלו. הלקוחות שלך תמיד יעדיפו לשלוח לך הודעה באמצעות WhatsApp ולא להתקשר, עם זאת, הצעת תמיכה בלקוחות באמצעות WhatsApp עשויה לא להיות אפשרות טובה לכל סוגי העסקים.

 

שימוש ב- WhatsApp לשיווק וקידום

אתה יכול להשתמש ב- WhatsApp כדי לשלוח תמונות, קבצי שמע, קטעי וידיאו קצרים של המוצרים שלך והודעות טקסט למשתמשים ברחבי העולם. בניגוד ל- SMS או דוא"ל, יש פחות הגבלות על הפורמט וסיכויי המסירה גבוהים יותר.

זה לא אומר שצריך להפוך את הווצאפ לדיוור של דואר זבל (זה גם מסוכן ויכול לגרום לחסימה), לכן כדאי להשתמש ב- WhatsApp רק כדי להתחבר ללקוחות קיימים ופחות בגיוס לקוחות חדשים שטרם שמעו עליך.

אז אני ממליץ מחום להוסיף את ה WhatsApp –  לתוכנית השיווק שלך.

חשוב לזכור, WhatsApp  נרכשה על ידי פייסבוק תמורת 19 מיליארד דולר בשנת 2014, הוא ללא ספק אפליקציית התקשורת הצומחת ביותר בעולם. כמו בינואר 2015, כחצי מיליארד אנשים ברחבי העולם היו משתמשי וואטסאפ קבועים ופעילים. משתמשים אלה משתפים יותר מ -700 מיליון תמונות ו -100 מיליון סרטונים מדי יום ביומו.

 

 

לכל שאלה בנושא, אני זמין!

 

 

פוסטים נוספים

שיווק דיגיטלי

היתרונות של ניהול דיגיטל במיקור חוץ

בנוף הדינמי של שיווק דיגיטלי, עסקים פונים יותר ויותר לניהול דיגיטל במיקור חוץ כצעד אסטרטגי לשיפור היעילות, שמירה על תחרותיות וצמיחה. להלן היתרונות העיקריים שהופכים

רוצים לדבר?

התקשרו 054-2383815 או כיתבו לנו:

דילוג לתוכן