שיווק WhatsApp: הדרך החדשה להגיע ללקוחות שלך!

WhatsApp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

פייסבוק עם 2.167 מיליארד המשתמשים הפעילים אולי אינסטגרם עם 800 מיליון משתמשים? מה או לינקדאין שיש לה 260 מיליון משתמשים פעילים.

אבל מה אם היינו אומרים לכם שיש עוד פלטפורמה שם, היא מבוססת טקסט, יש יותר משתמשים מאשר אינסטגרם ולינקדאין ביחד.

זה נקרא WhatsApp

ולמרות שיווק בדוא"ל חשוב, הוא נותן לך שיעור פתוח של אולי בסביבות 30% (אם אתה עושה עבודה טובה), וכי 30% זה כבר הרבה יותר גבוה ממה שהיית מקבל אי פעם באופן אורגני בפייסבוק.

הודעת הטקסט הממוצעת מקבלת שיעור פתוח של סביב 98% ווזו בדיוק הסיבה שהופכת את WhatsApp לערוץ השיווקי המרתק ביותר בעולם.

הסיבה לכך שבטח מעולם לא חשבת לחשוב להשתמש בה כערוץ שיווקי היא שמעולם לא היה כלי אמיתי שיעזור לך לנהל את חשבונך ולהתחיל להתקשר עם "העוקבים" שלך אלא אם כן היה לך את הטלפון הנייד האחד שעליו הלקוח עם שלך הותקן מספר העסק.

אין גם פרסום ב- WhatsApp, כך שהדרך הטבעית ו"העצלנית" של קניית מודעות מסוימות לא תביא אותך לשום מקום.

כרגע זה הרגע להתחיל לנקוט בפעולה, לפני שכל המשווקים בכל העולם יתחילו להבין שהם מפסידים את ההזדמנות העצומה הזו ומקלקלים אותה לכולם.

ווצאפ

אז קצת על היסטוריה שלך WhatsApp

WhatsApp נוצר בשנת 2009 על ידי שני עובדי יאהו לשעבר שרצו להנגיש תקשורת בחינם לכולם. הם היו החברה המהירה ביותר אי פעם שהגיעה ל -450 מיליון משתמשים חודשיים פעילים, ובסופו של דבר נרכשה על ידי פייסבוק בשנת 2014 תמורת 19 מיליארד דולר.

זה כמעט פי עשרים מאשר פייסבוק שילמה עבור אינסטגרם.

ונראה כי ההימור ששולם להיות נכון, במהלך השנים WhatsApp גדל יותר ויותר, ועכשיו תוכלו להשתמש בו לא רק לשליחת הודעות, אלא גם ל:

  • תמונות
  • הודעה קולית
  • המיקום שלך
  • קטעי וידאו
  • מסמכים
  • GIF's

 

אתה יכול אפילו להשתמש בו לביצוע שיחות קוליות ווידיאו, ובמובן זה הם נלחמים את המלחמה כדי לעקוף את סקייפ לשיחות קוליות.

אם זו עדיין לא סיבה מספיק גדולה להתחיל לכלול את WhatsApp כחלק מהתמהיל השיווקי שלך?

אם אתה רוצה להתחיל לתקשר ביעילות עם הלקוחות שלך והפניות באמצעות WhatsApp, אחד הדברים החשובים ביותר הוא שאנשים אלו צריכים לשמור את מספר אנשי הקשר שלך.

הייתה תקופה עם שיווק בדוא"ל שאתה יכול פשוט לרכוש מסד נתונים חיצוני ולשלוח אליהם דוא"ל קר. כולם יודעים כעת כי מדובר במצחינים ולא דרך נכונה לפתוח במערכת יחסים. אבל WhatsApp הוא אישי עוד יותר, אז מה אתה חושב שיקרה אם תתחיל לשלוח הודעות לא רצויות באמצעות WhatsApp?

התגובה הבאה תהיה ככל הנראה "סתומה".

זה לא משהו שאתה רוצה לסכן את עסק. WhatsApp לוקח את ההסכמה מ- Marketing Marketing ברמה אחת גבוהה יותר, הלקוחות והפניות שלך צריכים לשמור את המספר שלך ברשימת אנשי הקשר שלהם.

רמת "אינטימיות" עם הלקוחות שלך היא דבר שלא צריך לזלזל בו. אם אתה פולש לפרטיותם, אתה עושה הכל לא נכון וכתוצאה מכך אתה צריך להתחיל להיות יצירתי כדי לאסוף מספרי טלפון ולגרום להם לקבל אותך כדרך ליצור קשר ישיר איתם.

לרוב WhatsApp משמשת כפלטפורמת העברת הודעות לאנשים, למשפחות וחברים לפנות זה לזה, לדון בדברים אישיים, לנסות לדבר עם אותו אדם חמוד לצאת איתך לדייט שני. הדבר הראשון שעליך להתחיל לחשוב עליו הוא כיצד אתה והעסק שלך יכולים להשתלב בשיחות הללו.

אתה צריך להתאים אישית ולמתג פרסומות מעט או ליצור אדם וירטואלי הפועל מטעם החברה שלך. אבל מה שלא תעשה, מכיוון שאתה מנסה לדבר עם הלקוחות (הפוטנציאליים) שלך במרחב הם רגילים לשיחות לא פורמליות

שיחה עם "יהב מ- MY-MARKETING", מורידה את המחסום ואנשים מוצאים את זה הרבה יותר מנחם בידיעה שיש אדם אמיתי ולא בוט בצד השני של הצ'אט, מחליפים תמונות של מוצרים שהם מעוניינים בהם, שואלים שאלות , וכו.

מעניין אותך כיצד ניתר לשווק נכון דרך ה WhatsApp? צור קשר ואסביר: 054-2383815

פוסטים נוספים

שיווק דיגיטלי

היתרונות של ניהול דיגיטל במיקור חוץ

בנוף הדינמי של שיווק דיגיטלי, עסקים פונים יותר ויותר לניהול דיגיטל במיקור חוץ כצעד אסטרטגי לשיפור היעילות, שמירה על תחרותיות וצמיחה. להלן היתרונות העיקריים שהופכים

רוצים לדבר?

התקשרו 054-2383815 או כיתבו לנו:

דילוג לתוכן