אסטרטגיית שיווק דיגיטלי היא חלק חשוב מאסטרטגיית השיווק הכוללת של העסק. זה נכון אם לעסק שאתה רוצה למכור כרגע באינטרנט או לא. זה נכון גם לעסק קטן, בינוני או גדול, אך במיוחד לעסק קטן (SME). שיווק SMB לעסק מקומי יכול לכלול שיטות פרסום מקומיות לא מקוונות רבות, אך עליו לכלול חלק בריא מאסטרטגיות השיווק הדיגיטלי כדי להצליח ולמקסם את המכירות בכלכלה של היום. עסק קטן שמנהל את רוב או כל עסקיו באינטרנט חייב לאמץ אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית שעוזרת למשתמשים לראות אותו באינטרנט.
שירותי שיווק במיקור חוץ וריבוי סוכנויות המציעות שירותים אלה עדיין מוצאים את דרכם בשוק. ההגדרה המעורפלת של שיווק במיקור חוץ יוצרת בלבול בקרב רבים המחפשים מיקור חוץ כאמצעי לשיפור יעילות השיווק שלהם.
אפילו סוכנויות השיווק המקדמות את עצמן כאפשרות מיקור חוץ עדיין לא הגדירו את שירותיהן או נתנו סיבות משכנעות לשקול שיווק כאופציה של שירותים משותפים.
האם באמת יש לך זמן וחופש לפתח אסטרטגיה מתוחכמת, לכתוב את העותק, לעצב את התמונות, לעקוב אחר הקמפיינים ולעשות כל מה שכרוך בניהול קמפיין שיווקי מצליח?
הובלה, הגדרה ויישום … אחריות על ניהול אסטרטגי של חברה בתחום השיווק היא משימה הדורשת התמחות, ניסיון, יצירתיות ורמת מיומנויות אנליזה גבוהה להגדרת ההתאמות הנחוצות להצלחה של יעדים.